Extreem verbruik vectra c1 1.9cdti ( HOE DOM KAN JE ZIJN )

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Extreem verbruik vectra c1 1.9cdti ( HOE DOM KAN JE ZIJN )

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    kleinegee
    Deelnemer

Mijn vectra c 1 1.9cdti verbruik wel HEEL erg veel. Heb zelf het idee dat er een sensor defect is. Indien ik flink gas geeft gaat het verbruik naar beneden en als ik op de cruisecontrol 110 rij verbruikt hij 26 liter per 100 km. Ga ik van het gas af kan het oplopen tot 678 liter per 100 km.
      Hebben jullie een idee wat het kan zijn defecte EGR ? of is het een bekent probleem heb het bij de zoekoptie niet kunnen vinden.

Ook maar ff you-tube filmpjes toegevoegd.

http://www.youtube.com/watch?v=GnNR6fAN9Ko&feature=plcp&context=C2458eUDOEgsToPDskKinWzj7PCywPNL02M_3WOp” onclick=”window.open(this.href);return false;

RickR91
      Deelnemer

Wat is hier het probleem?
        Als je 678 km kan rijden op 1 liter, mag je niet klagen :jerry
        Maar nu serieus, kan Wim je niet helpen? Pijnacker ligt toch bij nootdorp?

kleinegee
        Deelnemer

ja het is dezelfde gemeente maar dat is niet nodig RickR91.
          Ik ben er achter, mijn dank richting jou is dan ook groot, mijn gevoel mbt de post ja daar hebben we het maar niet meer over

De instellingen staan nu anders, voorheen was het liter per kilometer en nu kilometer per liter.

ik ben dus een beetje DOM geweest en had beter moeten kijken. :jerry :jerry :jerry :jerry.

opelkadetje
          Deelnemer

blontt whahahahha :jerry :jerry

RISL
            Moderator

Hahaha, schitterend!
              Maar wel bizar dattie dat zo aangeeft, de Vec-C van m’n ouders met Z22YH geeft dan gewoon —km/L

evertfisherman
              Deelnemer

@RISL wrote:

Hahaha, schitterend!
                Maar wel bizar dattie dat zo aangeeft, de Vec-C van m’n ouders met Z22YH geeft dan gewoon —km/L

Op die film toch ook?

RISL
                Moderator

Maar die van ons gaat niet eerst naar 678 km/L…

kleinegee
                  Deelnemer

Je heb vier settings.
                    Eu= liter per 100 km
                    Japan = km per liter
                    Uk= km per galon
                    Usa= galon per miles dacht ik.

Als je gewend ben dat je board com staat op liter per 100 km en die is zonder jou medeweten gegaan naar km per liter heb je wel zoiets van wtf. Maar dat sluit niet uit dat ik beter had moeten lezen. Het zullen de nachten wel zijn in combinatie met slecht slapen op de dag

RISL
                    Moderator

Ja, klopt, dat weet, en m’n ouders hebben ‘m ingesteld op liter per 100 km.
                      Maar als we ‘m anders instellen, looptie nooit zo hoog op, al vanaf 30 km/L springtie op — km/L

Ach ja, is ook niet zo belangrijk aangezien hij daar niet op ingesteld staat, maar wel vreemd dat er dus verschil tussen is.

goeroe

maar volgens mij heb jij ook een lampje kapot zo te zien bij je toerenteller daar brand een lampje in je display.
                        ik kan het fout hebben maar ik kan de afbeelding ok niet heel scherp zien. groetjes richard

kleinegee
                        Deelnemer

Niet stuk maar led zonder canbus functie moet de weerstandjes er nog tussen zetten

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.