Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Extreem toerental na terugplaatsen onderdelen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 februari 2016 om 19:00 #18310941
Komt door de ET-waarde inderdaad. De wang van mijn banden staat aan beide kanten ongeveer 3cm verder naar buiten dan origineel. Verlagen wil ik de achterkant absoluut niet. Ik ben al benieuwd wat ik met de voorspoiler doe, nu de voorkant al flink verlaagd is. Daardoor is de ruimte bij mijn voorwiel gelijk aan het achterwiel, waar de wheelgap voor het verlagenaan de voorkant groter was, wat ik lelijk vond. Met de voorspoiler heb ik nog ingeveer 6cm over, dus dat wordt drempels schrapen.
15 maart 2016 om 09:39 #18310942Ik ben er nu achter gekomen dat de meest rechtse bout bovenin aangeduid met een pijltje dol is.. Zit deze vast aan het spruitstuk? Eerst maar eens proberen de moer er vanaf te krijgen. Kan mezelf wel voor mn kop slaan nu dat ik geen momentsleutel gebruikt heb :???:
15 maart 2016 om 10:22 #18310943Gewoon even eruit draaien en kijken wat er precies dol gedraaid is?
15 maart 2016 om 11:31 #18310944@basss27 wrote:
Gewoon even eruit draaien en kijken wat er precies dol gedraaid is?
Zitten deze niet verzonken in het inlaatspruitstuk?
15 maart 2016 om 11:52 #18310945Zijn draadeinjes, gewoon waterpomp tang erop en eraf draaien en nieuwe erin. Als het gat zelf gaar is nieuwe draad tappen. Wel even keukenrol in je inlaat doen, beetje jammer als er ijzervijlsel in je motor komt
15 maart 2016 om 11:54 #18310946@joop1970 wrote:
Zijn draadeinjes, gewoon waterpomp tang erop en eraf draaien en nieuwe erin. Als het gat zelf gaar is nieuwe draad tappen. Wel even keukenrol in je inlaat doen, beetje jammer als er ijzervijlsel in je motor komt
Idd je kan ze ook vinden onder de naam tapeinden
15 maart 2016 om 11:56 #18310947@joop1970 wrote:
Zijn draadeinjes, gewoon waterpomp tang erop en eraf draaien en nieuwe erin. Als het gat zelf gaar is nieuwe draad tappen. Wel even keukenrol in je inlaat doen, beetje jammer als er ijzervijlsel in je motor komt
Oke bedankt!
Ik moet toch nog voor wat onderdeeltjes naar de dealer. Wil hem weer rijdend hebben :)15 maart 2016 om 12:01 #18310948@.B4R7. wrote:
@joop1970 wrote:
Zijn draadeinjes, gewoon waterpomp tang erop en eraf draaien en nieuwe erin. Als het gat zelf gaar is nieuwe draad tappen. Wel even keukenrol in je inlaat doen, beetje jammer als er ijzervijlsel in je motor komt
Oke bedankt!
Ik moet toch nog voor wat onderdeeltjes naar de dealer. Wil hem weer rijdend hebben :)Denk niet dat ze dat zo hebben liggen bij de dealer, het beste even eruit draaien en precies meten wat voor tapeinden je nodig hebt. Het is nogal specifiek.
Die speciale tapeinden kan je het beste via internet bestellen denk ik of een groothandel/bedrijf die bouten/moeren etc doen.
15 maart 2016 om 18:23 #18310949Dealer heeft meer dan je denkt
15 maart 2016 om 18:46 #18310950@joop1970 wrote:
Dealer heeft meer dan je denkt
Dealer in eindhoven had laatst niks van het volgende:
– pakking inlaatspruitstuk
– slang tussen gasklep/inlaatspruitstuk
– dichte egr pakkingIn venlo hadden ze alleen de slang tussen de gasklep in het inlaatspruitstuk á 50 euro. Op internet staat hij voor de helft. De draadeinden konden ze mij ook niet aan helpen, maar ik weet nou wel dat het m6 x 60mm is
15 maart 2016 om 19:01 #18310951@joop1970 wrote:
Dealer heeft meer dan je denkt
Ik zocht een tijdje terug een pakking om het spaghetti spruitstuk te kunnen monteren.
Zes (!) dealers in de buurt afgebeld, netjes het onderdeel nummer bij de hand maar geen enkele dealer had zo’n pakking op voorraad.
Wil best de dealer wat meer betalen als het op voorraad is, maar als ze het moeten bestellen kan ik beter zelf zoiets van internet plukken.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.