Extra versterker nodig? (Pioneer DEH-4300UB)

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Extra versterker nodig? (Pioneer DEH-4300UB)

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    JustinP

Na veel wiggen en wegen ben ik er uiteindelijk uit dat ik de Pioneer DEH-4300UB wel een geschikte vervanging vind van de huidige (totaal waardeloze) Pioneer. Ze staan overal te koop, echter; er zijn 2 uitgangen voor de boxen (rechts en links) en er staat in de beschrijving vermeld dat er de mogelijkheid is om via de RCA uitgang een versterker voor de achterboxen aan te sluiten.

Het komt er op neer dat er geen vier boxen apart op kunnen worden aangesloten?

Misschien dat iemand met meer kijk op autoradio’s hier eens naar wilt kijken?

Bedankt weer!

kaneelschep
      Deelnemer

Op elke radio sinds 1990 ofzo zitten eigenlijk wel 2x links en rechts…
        MOSFET 50W x 4 betekent alleen al dat ie 4 uitgangen heeft.
        Er zitten echter maar 2 tulp aansluitingen aan. dat is wat anders. Je kan maar 2 kanalen aan een versterker aansluiten.
        maar met 2 splitters die van 1 tulp 2 maken kan je net zo goed 4 kanalen aansturen op een versterker.
        Je kan ze alleen niet scheiden op je radio.

JustinP

Op die manier. Bedankt voor het nakijken. Wordt door het splitten het vermogen per box niet gehalveerd? (4x25watt ipv 4x50watt)?

JustinP

Zojuist gezocht naar verloopstekkers van Sony CDX-L280 (huidige radio) en een potentiele nieuwe radio (Pioneer DEH-4300UB). Niet te vinden.
            Waarschijnlijk nieuwe stekker monteren (oude stekker afknippen)? Vraag me dan af hoe dit werkt, nieuwe radio heeft minder draadjes dan de oude.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.