Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Extra sleutel
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 augustus 2010 om 15:24 #17224393
Goedendag iedereen hier op het forum.
Ik ben in het bezit van een Vectra uit 1999.
Nu is het zo dat ik maar 1 sleutel heb.
Graag zou ik een 2e sleutel laten maken, maar ik
heb dus geen sleutelcode van de huidige sleutel.
Weet iemand of je dan toch een extra sleutel kan krijgen??
Alvast bedankt voor de reacties!!! :D:angel:afro6 augustus 2010 om 15:30 #17708656jup, gewoon naar de dealer gaan.
houdt er wel rekening mee dat je voor een complete sleutel 140 euro kwijt bent.
bij de hakkebar kom je niet zo ver, aangezien je een transponder nodig hebt voor je start onderbreker ;)
en ja die moet ook geprogrammeerd worden met de Tech2.dus Sleutel, AB, Code opvragen, sleutel programmeren, AB programmeren kom je op ong. 140 euro uit.
6 augustus 2010 om 15:33 #17708657Dank voor je reactie, en idd bij de hakkebar zal het niet gaan lukken.. :D:afro
Qua prijs had ik wel zo’n bedrag verwacht, maarja het is toch erg handig om 2 sleutels te hebben natuurlijk.. :D
Ga maandag is even bij de dealer langs en dan komt het vast wel goed :D:D:DThnx!!!!!
6 augustus 2010 om 15:34 #17708658origineel gepost door sw_reijnders
jup, gewoon naar de dealer gaan.houdt er wel rekening mee dat je voor een complete sleutel 140 euro kwijt bent.
bij de hakkebar kom je niet zo ver, aangezien je een transponder nodig hebt voor je start onderbreker ;)
en ja die moet ook geprogrammeerd worden met de Tech2.dus Sleutel, AB, Code opvragen, sleutel programmeren, AB programmeren kom je op ong. 140 euro uit.
Klopt wat je zegt maar de betere sleutelmaker kan ook transponders inleren tegenwoordig….
http://www.autosleutels.com <– hier kun je op merk en type zoeken naar een sleutelmaker bij jou in de buurt met een inleesmachine…
Sleutelcode kun je opvragen bij de dealer kost je max. 15 euro (zouden ze gratis moeten geven aangezien het jouw auto is dus jouw eigendom) en dan kun je gemiddeld onder de 100 euro een sleutel laten bijmaken…….
6 augustus 2010 om 15:39 #17708659Oh..dat wist ik dus niet…
Had idd al op die site gekeken…
Ga gewoon eens even informeren…
Dank voor je reactie!! :D:D:D:D6 augustus 2010 om 15:41 #17708660origineel gepost door DJAGGEL
Oh..dat wist ik dus niet…
Had idd al op die site gekeken…
Ga gewoon eens even informeren…
Dank voor je reactie!! :D:D:D:DWel altijd van te voren even bellen of ze de sleutel op voorraad hebben… (over het algemeen opel sleutels wel maar goed je weet nooit)
Oja…. en als je naar Hendriks in Uden belt zal het momenteel niet gaan denk ik aangezien ik in de ziektewet zit haha king:
6 augustus 2010 om 15:46 #17708661Met je kentekenpapieren bij de Opel dealer op bezoek gaan.
6 augustus 2010 om 16:49 #17708662Ja ga naar de VOD en laat hem er een bestellen.
Ze vragen voor jouw alle codes op en maken dan een sleutel.
Heb ik ook moeten doen en dat grapje kosten mij 153 euro .:vertag:vertag maar moest wel een keer terug komen voor het in lezen van de sleutel en afstbediening:sleepingGr Dirkjan
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.