Extra sigarettenaanstekker achter lichtpaneel installeren

Forumindex Forums Modellen Astra Extra sigarettenaanstekker achter lichtpaneel installeren

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    appelpeer

Ik heb een dashcam aangeschaft. :D Het probleem is het wegwerken van de kabel. :hmmz Ik wil de sigarettenaanstekker onder de console eigenlijk niet gebruiken, omdat het atijd aanstaat. :( Ik heb de geschakelde voeding van 12 volt (of 5 volt) nodig. Die ligt vast achter de lichtpaneel (boven binnenspiegel), zie foto’s: http://www.astraownersnetwork.co.uk/showthread.php?81102-How-to-install-footwell-LED-s

Welke draden moet ik gebruiken voor de geschakelde voeding? Volgens dat topic:Rood is +12 volt. Wit is geschakelde massa???? :hmmz Kan iemand het bevestigen?
      Met deze draden ga ik gebruiken voor extra sigarettenaansteker. Die wordt achter de lichtpaneel verstopt. Het is de voeding voor dashcam.

Dave440
      Deelnemer

Je zult hier niet een geschakelde plus of geschakelde massa vinden. De geschakelde massa die hier bedoelt wordt, is de massa geschakeld vanuit de deurcontacten.

Waar je vaak een geschakelde plus vindt, is op de verlichting van de sigarettenaansteker. Die heb ik gebruikt voor de aansluiting van een carkit. Daar kun je wel wat kleine verbruikers op aansluiten, zoals een camera… Succes!

Haasje17
        Moderator

Welk type astra heb je? En wat bedoel je met lichtpaneel?

appelpeer

Astra H uit 2007.

Lichtpaneel: http://i91.photobucket.com/albums/k288/jasooby/DSCF0179.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

Haasje17
            Moderator
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.