Exploded view tekeningen en onderdelen online?

Forumindex Forums Modellen Astra Exploded view tekeningen en onderdelen online?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242390
    frank de jonge
      Lid sinds:
      23 May 2011

      Is er ergens een site waar je alles kan bekijken aan onderdelen van opel en in exploded view zoals bij Realoem.com van BMW?

      #17929805
      DarkNL08
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 March 2010

        http://www.unitcat.ru/opel/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Is wel russisch, maar hier staan alle exploded views op!
        Eventueel even de pagina door Google Translate halen!

        Succes :)

        #17929806
        rinus747
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 May 2010

          Die russiche site gebruik ik ook…..het is even wennen en zoeken, maar alles staat er in
          In de lijst worden exploded view herhaald en ieder keer staat er een rijtje onderdelen bij
          Als alle onderdelen aan de beurt geweest zijn gaat men naar de volgende view
          de vertaling met page>>translate>>bing geeft wat extra hulp

          #17929807
          rinus747
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 May 2010

            ps

            als ik een interessante pagina gevonden heb zet ik hem in mijn favorites, met als titel mijn eigen nederlandse beschrijving

            mooie is verder dat men niet alleen exploded views heeft, maar ook originele partnummers (en alternatieven)

            dan nog even een eigenaardigheidje:
            – ZAfira A / Astra G lijkt geen piston staaf in de zuiger te hebben …lol
            – Zafira A / Astra G lijkt twee keerringen achter het vliegwiel te hebben…..afhankelijk van de motor zit er echter de een of de ander in

            #17929808
            frank de jonge
              Lid sinds:
              23 May 2011

              Hmm wel een goeie site maar mij te omslachtig om snel iets op te kunnen zoeken met translate.ik zal wel ff zoeken naar een cd met al die gegevens in het Nederlands. Zal vast wel ergens te downloaden zijn..

              #17929809
              rinus747
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 May 2010

                Laat het even weten als het je gelukt is

                Ik heb het ook geprobeerd maar kreeg het niet aan het draaien (onder windows 7 niet, en niet onder windows xp in een virtual machine).

                Kan wel wat hulp gebruiken!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.