eventueel 2tone

Forumindex Forums Modellen Astra eventueel 2tone

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    nineen

Goedemorgen,

Ik zal voordat ik met mijn vraag/verhaal begin even een foto posten van mijn auto:

Nu het volgende, mijn achterbumper ligt in 3 stukken en mijn voorbumper is een flinke hap uit ( geen foto’s van).
      Nu zit ik te denken om een orginele zwarte bumperset te kopen en de auto dan 2tone te laten spuiten. Dus van bumperlijn tot bumperlijn naar onderen zwart laten spuiten. Kan hem gratis op laten schuren, dus kosten zullen alleen het spuiten zijn. Ook even een klein voorbeeld (let niet op fotoshopkunsten maar gaat om het idee )

Maar nu de vraag waar het allemaal om gaat .. Mijn auto is rood zoals op de foto’s te zien is en heeft her en der wat vage plekken en enigsinds kleurverschil, is dat het spuiten nog wel waard en ziet het er uit volgens jullie? Zelf vind ik het er, als ik het me indenk met de fotoshopkunst, wel aardig uitzien. Graag jullie mening hierop… Of enige andere suggesties zijn altijd welkom.

Mvg,

Rick

OscaR-16v
      Deelnemer

sorry dat ik het zeg, maar vind dat persoonlijk geen gezicht. (dit is een mening he!!)

ik had eerder orginele bumpers gekocht en alles in de orginele kleur gelaten.

en ja rood… misschien hele auto laten overspuiten+blanke lak. verkleurd hij nooit weer:D

manta1

niet doen is geen pan

Aapje

Wat is nou duurder? Auto laten spuiten of de bumpers?

Astra_DLS
            Deelnemer

En wat is mooier. Ik zou ook voor origineel gaan. Two tone in deze combi vind ik niet echt mooi, tenzij het goed fade en de kleuren echt elkaar aanvullen.

OscaR-16v
              Deelnemer

origineel gepost door Aapje
                Wat is nou duurder? Auto laten spuiten of de bumpers?

bijna alles wat je voor je auto koopt of veranderd is duur

Gommel

Ach weet niet, het zullen niet mijn voorkeuren zijn qua kleur, maar als je hem mooi photoshopt (miss dat dat iemand bij photoshop subforum wel wil/kan) en dan de achterkant het zwart tot hoogte bovenkant kofferbak kan het miss wel wat worden.

Succes.

robert_corsa

nee, s niet mooi nee. sorry.
                    misschien in de grijs/zilver tint. de nissan almera had ook zoiets gehad met donker rood en zilver/grijs onder.
                    vond het niet lelijk

Blue-Dragon
                    Deelnemer

Koop dan een andere voorbumper en achterbumper.
                      voorbumper met mistlichten –> http://link.marktplaats.nl/314923965

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.