Even wat vraagjes….

Forumindex Forums Modellen Corsa Even wat vraagjes….

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233521
    verwilligen
      Lid sinds:
      17 February 2011

      hallo,

      ik heb even 2 vragen…misschien dat jullie het soort gelijke probleem hebben gehad of mij kunnen helpen..

      mijn corsa b had problemen met rijden hij viel als hij warm was uit en stotterde.. nu heb ik hem uitlaten lezen en het bleek de krukas sensor te wezen deze heb ik vervangen.. nu rijd de auto weer MAAR…als ik er mee weg rijd in lage toeren dan gaat hij stotteren en gaat het motorstorings lampje branden het oranje…als ik dan boven de 1000 toeren komt is er niks meer aan de hand…als ik bij de 120 km per uur kom gaat weer het lampje branden en gaat hij in houden..ook als ik van de snelweg kom en ik sta voor het stoplicht blijft de toerental hangen bij 1200 toeren en schommelt snel tussen de 1200 en 1300 zodat het lijkt alof ik mijn gas intrap en los laat alleen dan heel snel achter elkaar….het is een corsa 1.2 16v ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel… het is mijn eerste auto die ik zelf heb gekocht dus heb er niet of nog niet veel verstand van..hoop het probleem zo goed genoeg uitgelegen heb…

      vraag 2 is ik zie sommig van jullie moet mooie blauwe koplampen nu zag ik dat je van die xenon lampjes kon kopen en in je koplampen draaien volgens mij… mag dit? en doen ze er niet moeilijk mee met keuren of bekeuren?

      groetjes joey

      #17826822
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Kan meerdere dingen zijn.

        laat m uitlezen.

        als de storing van de lambda sensor erin staat, Luchtmassameter vervangen voor een originele.

        willem

        #17826823
        verwilligen
          Lid sinds:
          17 February 2011

          bedankt ik ga hem dan van de week nog een keer uit laten lezen maar wat bedoel je met lambda sensor en vervangen voor een originele er zit volgens mij gewoon een originele in?

          groetje joey

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.