Goedendag Opel Freaks,
Ben nieuw hier en wilde mijzelf even voorstellen.
Ik ben Edwin en sinds een kleine week troste eigenaar van een zwarte Astra OPC-1.
Heb met heel veel plezier 12 jaar lang rond gereden in me Corsa, maar die een maand geleden Total Los gereden :oops: :oops: :oops: ….
Tot op heden ben ik erg best over te spreken, daar hij wel wat TLC nodig heeft. De buitenkant krijgt als alles meezit een spuit beurt, interieur ziet er nog zeer netjes uit voor z’n leeftijd, hier een daar wel wat rubbers nakijken, heeft wat last van vocht binnenin. Motorisch 170.000 op de teller, blok ziet er zeer netjes uit, geen lekkage sporen of iets dergelijks. Wat alleen wel gebeurde 2 dagen geleden is het motor lampje ging branden, uit laten lezen, blijkt nokkenas sensor te zijn, dat verklaard waarschijnlijk ook waarom hij ineens stationair hoger loopt en benzine zuipt. Open lucht filter wordt vervangen voor gesloten exemplaar, word gek van dat gezuig geluid van dat ding, en misschien gaat hij dan nog wat zuiniger rijden. Is het mogelijk om deze motor 1:14 te laten rijden, of zuiniger door bv chippen of iets anders dan houd ik mij aanbevolen. Ik hoef niet perse veel pk’s te hebben, hij moet gewoon goed en netjes lopen.
Als het weer beter wordt zal ik zeker wat foto’s plaatsen.
Mvg Edwin.