Even voorstellen "vectra1975"

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen "vectra1975"

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    vectra1975

hallo mede opel-forummers,

effe voorstellen ben Fatih uit 1975 en rijd al een paar maanden in mijn “eerste” opel. Hiervoor heb ik altijd VAG gereden, vorige auto was een cordoba gti welke ik 7 jaar heb gebruikt. Recent dus de overstap gemaakt naar een Opel Vectra 1.6 16v Business Ed uit 2000. Wel veel luxe ; ) met airco etc etc.
      Niet echt een goede start met Opel gemaakt, redenen zijn divers…..

Alleen brand bij mij af en toe het welbekende ABS lampje. Naar Opel geweest en uit laten lezen voor vijendertig euries : ( , foutcode C021 kleprelais. Op de forum gelezen hoe de ecu gemaakt kan worden en ga mij storten in een avontuur en hoop dat ik er iets van kan bakken.

Zijn er nog mensen die bij mij uit Apeldoorn komen of in de buurt wonen? Wellicht kunnen we dan opcommen ; ).

See you laterzzzzzz,

Vectra1975

MattVC

Welkom hier op het forum :thumb

vectra1975

Dank je MattVC.

UPDATE:
          gistermiddag de ABS ECU losgehaald en het relais vervangen, ABS lampje ging uit. Vanochtend de APK gehaald, eindelijk……

Wat een verschil tov de Opel dealer met 2000 euro factuur versus vervangen relais a 3 euro ; )

Kermitkiller

welkom hier :thumb

ronnie opel boy
            Deelnemer

welkom hier heb je ook :kewlpics van je opel

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.