Even voorstellen, Vectra Irmscher

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen, Vectra Irmscher

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Anoniem

Hallo iedereen,
      Ik ben Jan en kom uit de buurt van Zwolle. Ik heb meerdere Opels gehad, bijvoorbeeld een Kadett B, Vectra A, Vectra B, en na een Toyota heb ik nu opnieuw een Vectra B uit 2001. Het is een Vectra 1.6, met een 101 pk motor, met een Irmscher grille en uitlaat. De auto had verschillende roestplekken, dit heeft mijn zwager in Polen verwijderd en opnieuw gespoten, en in Polen is ook de distributieriem en waterpomp voor omgerekend €160 vervangen. Daarna zijn de bougies vervangen, olie en filter, rem en koelvloeistof, en nog twee stabilisatorstangen. Dit kostte in totaal €60. Twee weken geleden heb ik de Vectra in de was gezet, schijnbaar was dit nog nooit gebeurd…….Er zijn dingen die ik nog wil veranderen aan de auto, er zijn ook vragen over de auto die ik via dit forum wil vragen, maar dat komt binnenkort nog wel! Groeten, Jan.

OlafK
      Deelnemer

we willen wel natuurlijk :kewlpics

midnight black
        Deelnemer

Welkom! Een hoop vragen over de Vectra kun je terugvinden met antwoorden in het Vectra gedeelte en anders kan je ze stellen.

Dolby
          Deelnemer

Welkom op het forum.

-BlendjuH-
            Deelnemer

Welkom hier …. Ennuh wel even wat foto’s plaatsen [WINKING FACE]

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.