Even voorstellen uit Groningen update 01-10-14

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen uit Groningen update 01-10-14

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267826
    rudyboy
      Lid sinds:
      7 May 2014

      Hallo Allemaal,

      ik ben alweer een tijdje lid van dit forum maar had nog niks geplaatst op het forum.
      Hierbij mijn officiële voorstel momentje!

      Ik ben Ruud 23 jaar oud en rij sinds 5 maanden Opel. Ik kocht in April samen met mijn vriendin een
      Rode Astra G 1.6 16V sport, bouwjaar 1998 kmstand 130.000, leuke auto wel wat ouder maar zag er (behalve wat verkleurd te zijn) nog prima uit! Helaas besloot deze auto begin augustus dat hij er geen zin meer in had… gescheurde distributieriem.. dus auto op transport terug naar NL en na onderzoek in NL besloten deze auto toch maar te laten voor wat het is..

      Nu hebben we afgelopen zaterdag onze nieuwe auto opgehaald waarvan we uiteraard hopen dat deze wel gewoon zijn verwachtingen nakomt!!

      Wederom een Astra G 1.6 16V sport bouwjaar 09-1998 en kmstand 133,000 met Imsscher bodykit en 16″ LM velgen. Qua opties zit er xenon verlichting en led knipperlichten, donkere achterlichten, verduisterde achterruiten, een open RVS pijp vanaf de middendemper dus lekker sportief geluid… en uiteraard elektrische ramen en spiegels.

      Hij verbruikt een klein beetje koelvloeistof,, dus daar ga ik zsm even naar opzoek waar het blijft, en verder een aantal kleine dingetjes die even aangepakt moeten worden in de komende tijd, het 1 wat sneller dan het ander haha.
      speakers voor vervangen gedaan!
      – eventueel speakers in de hoedenplank inbouwen voor beter geluid.
      – wat oppervlakkige krasjes aanpakken met cleaner en was.
      – plek bij de tankklep bij lakken.
      – hemel bekleding vastzetten achter.
      armsteun inbouwen.
      pook + handremhoes vervangen gedaan
      EGR schoonmaken en blinkpakking instaleren gedaan
      – instaplijsten.
      – nieuwe sportlogo’s op de deuren.
      merkloze grill gedaan!! foto’s volgen nog
      velgen voor winterbanden
      – winterbanden
      Hierbij wat foto’s:






      #18250727
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Welkom :thumb

        #18250728
        DutchJ
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 June 2014

          Welkom op het forum!
          En je nieuwe astra ziet er toppie uit! :)

          #18250729
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            leuke astra
            maar mis nog 1 ding boven aan je “to do list”

            nieuwe ditributie riem (laten)monteren ;)

            anders kan die de rode achterna gaan
            zou zonde zijn :cry

            mischien zie ik je wel eens rijden kom zelf ook uit de regio ;) :thumb

            #18250730
            rudyboy
              Lid sinds:
              7 May 2014

              Bedankt voor het welkom!

              Een nieuwe distributieriem staat wel op het lijstje, aan de andere kant bij is in 2012 bij 90k vervangen dus zou nog even mee moeten..( naja moest die andere ook haha.)
              .. nouja in iedergeval gaat hij op tijd vervangen worden!!

              #18250731
              rudyboy
                Lid sinds:
                7 May 2014

                Zo hier een foto van de oude en natuurlijk de nieuwe grill, nu de auto weer even wassen zodat hij er helemaal strak uitziet!!
                Van het weekend even de EGR afdoppen, pook en handrem hoes installeren!!
                Oud en vies

                Nieuw

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.