Even voorstellen Superkick Corsa D

Forumindex Forums Modellen Corsa Even voorstellen Superkick Corsa D

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260071
    superkick
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 April 2013

      Beste Forummers,

      Momenteel ben ik mede actief op het forum bij de Vectra, maar sinds 2 weken zijn wij teven eigenaar van een zwarte Corsa D 1.2 Enjoy uit 2007, met een kilometerstand van 45.000 !
      Corsa is van de eerste eigenaar geweest en altijd onderhouden bij de Gebr. Vullings te Oirschot, hier hebben wij de auto ook gekocht en werden zeer netjes geholpen, zeker een aanrader!
      Auto is voorzien van de opties welke wij het hoogst op ons lijstje hadden waaronder Airco, radio/cd speler affabriek en centrale vergrendeling. Helaas bij aankoop van de auto bleek de airco niet te werken maar na de afleverbeurt was deze opnieuw gevuld en werkte deze uitstekend.

      Momenteel ben ik bezig met het een en ander aan het aanpassen aan de auto, zo is de motoraanduiding op de auto en tevens de reclame al weg, ziet er een stuk beter uit. Binnenkort komen er foto’s.

      Afgelopen weekend bezig geweest met het inbouwen van de originele cruise control, enkel krijg ik deze niet werkend, via op-com kan ik alleen bij engine aangeven dat er cruise control aanwezig is, en niet in BCM en immobiliser… Hier komt de optie cruise control niet in beeld, enig forumlid hier ervaring mee? Of is dit alleen met Tech2 te programmeren?

      Alvast bedankt en tot snel!

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.