even voorstellen opel astra

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik even voorstellen opel astra

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252040
    rondpunt
      Lid sinds:
      4 September 2012

      hallo,

      ik ben overgestapt van een skoda fabia benzine naar een opel astra. Ik wou iets meer comfort en opties.
      Ik ben gegaan voor een 1.7 cdti, bj 2008 met 101pk. Verder cd70, kleurennavigatiescherm, cruise control, overal airbags en 6 versnellingen.

      Ik heb hem nog geen week maar ben er voorlopig tevreden van. Bolt goed. De foto’s zijn nog van bij de testrit, voorlopig heb ik geen andere.
      Ik zit wel nog met 15″ stalen velgen met wieldoppen, zou deze graag wijzigen naar een 17″ velg, maar ben er nog niet echt uit welke. De snow flake (Y) vind ik knap maar te prijzig.

      #18064095
      Jefkere
        Lid sinds:
        6 August 2011

        Ziet er goed uit!
        Ook een Belg!
        Ik moet je helaas teleurstellen, want Snowflakes heb je geen 17″ (Astra H velgen), maar je hebt wel 4 soorten:
        16″ (5 spaaks)

        18″ (6 spaken)

        19″ (5 spaken) OPC velgen

        Je kan gaan voor de “oude” Snowflakes uit de Astra G (4e soort), die zijn 17″, maar vind ik eigenlijk niet zo passen bij een H.

        Ik heb de 18″ Opel Speedline, zie je meestal op de Vectra/Signum of Astra Twintop.

        De mooiste 17″ velgen vind ik persoonlijk deze:

        Veel veilige km’s toegewenst ;)
        Hopelijk heb je nu al een beetje een idee qua velgen.

        Jefkere

        #18064096
        Kermitkiller
          Lid sinds:
          26 March 2005

          welkom hier :thumb

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.