Even voorstellen, Nieuwe Vectra C2 1.9CDTi rijder

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen, Nieuwe Vectra C2 1.9CDTi rijder

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Simmetje

Mijn naam is Sander en woon samen met mijn vrouw en dochter van ruim een jaar in Doetinchem.

Afgelopen 10 jaar altijd Citroen gereden, eerst XM, daarna C4 en C5. Heerlijke comfortabele zweefmobielen. Ook altijd lekker actief geweest op zusterforum Citroen-forum.nl. Ik heb zelf geen twee linker handen, maar ook zeker geen 2 rechter. Het is mijn eerste Opel, dus maak graag gebruik van jullie kennis en kunde.

Voor zowel Citroen als Peugeot erg actief met het Diagbox/Lexia/PP2000 systeem, dus met mijn Vectra ook gelijk OP-COM aangeschaft.

In december 2013 heb ik mijn Vectra 1.9CDTi automaat in de executive uitvoering gekocht. Het 1 van de eerste C2’s uit oktober 2005 en had bij aanschaf 178.000Km gelopen. Ondertussen staat de teller op 200.000Km.

De auto was eerste eigenaar en bij 1 Opel dealer vanaf nieuw onderhouden. Hier heeft ie vorige week dan ook weer z’n beurt en apk gehad zonder bijzonderheden.

In het afgelopen jaar de accu, einddemper en thermostaat preventief vervangen. Ook de automaat laten spoelen en voorzien van schone olie (aanrader, schakelt weer als nieuw) en een DPF off incl. dichtzetten EGR laten uitvoeren.

Uiteraard nog een paar foto’s:

nova….
      Deelnemer

Welkom op het informatieve Opel-forum

Mooie vec

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.