Hallo Allemaal,
Ik ben Yordi, 26 jaar uit De Meern (bij het welbekende AC restaurant). Samenwonend met Debbie, 25 jaar.
3 weken geleden hebben wij als 2e auto voor Debbie een Opel Corsa uit 2004 gekocht. Helaas maar een 1.2, maar dit maakte Debbie niet uit…:hmmz
De Corsa, heeft de naam Tweety, maar als je de foto’s ziet spreekt dat voorzich :cool:
Ik ben niet geheel onbekend met Opel, mijn ouders hebben sinds ik geboren ben tot 2 jaar geleden alleen maar Opel gereden. De auto’s die ik mij hiervan kan herinneren zijn:
Opel Ascona
Opel Omega station 2.5
Opel Sintra 3.0
Opel Astra station 2002.
Zelf heb ik van mijn 19e tot mijn 21 een Astra F gehad, deze auto was niet zo’n succes, veel problemen. Sindsdien was ik helemaal klaar met Opel en kwam toen op Mitsubishi. Sindsdien hebben Debbie en ik enkele Mitsubishi Colt gehad (meestal 2e auto) en ben ik steeds meer gaan hobbyen aan auto’s. Ook altijd erg actief geweest op het Mitsu forum.
Zelf rijd ik een Skoda Octavia 1.9 TDI uit 2009. (auto vd zaak)
Hoop op dit forum veel te kunnen leren van de Corsa C (is namelijk allemaal wat lastiger als een oude Colt) Hopelijk wel net zo betrouwbaar als een Colt :hmmz
Nou genoeg ge-ouweprutsmutst, nu de foto’s: