Even voorstellen, mijzelf en mijn corsa van 2006

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen, mijzelf en mijn corsa van 2006

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Johnnyvanwaubach

Hallo Beste Forum Freaks, ik had vorig jaar al een account, maar heelaas zijn daarvan de gegevens verloren, daar het email adres niet meer bestaat.

Afijn, ik zal me even voorstellen, mijn persoonlijke naam is : Johnny Winter,maar op forums kun je me vaker tegen komen vanaf nu onder de naam
      Johnnyvanwaubach. Geboren op 09-08-1987. 25 jaar jong dus. Afgelopen jaar (2012) overgestapt van Honda Logo (huh Wat?) ja honda logo…
      naar een Opel Corsa van Juni 2006. Normaal houd ik me nooit bezig met het tune van dingen, dit besteed ik uit aan de autogarage…

sinds kort ben ik erachter gekomen, dat forums toch wel handig kunne zijn, dus vandaar dat ik me vandaag 13-01-2013 lid gemaakt van dit forum,
      byzondere datum overigens. Natuurlijk hoop ik dat de profesionele onder ons op dit forum, mij verder op weg kunne helpen met wat informatie..
      ik heb overigens de businessedite van opel. die maar 39.000 km had gelopen. toen ik hem kocht j.l. dus dat is bijna niets.

De kleur van de corsa is Beige Metalic. (fotos volgen op korte termijn). Verder hobbys zijn mijn eigen internet station . (piraten radio maar dan met een vet soundje!)…
      als werk werk ik voor businesspost als bezorger. hoop dat jullie genoeg info weten. zo niet vraag me of mail me gerust .

Groetjes
      Johnny

Kermitkiller

welkom hier :thumb

Ronald1980
        Deelnemer

Welkom, ben benieuwd naar foto’s

Gr Ronald

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.