even voorstellen met mijn nieuwe hobby

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik even voorstellen met mijn nieuwe hobby

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250347
    blackX20XER
      Lid sinds:
      8 July 2012

      Hallo mede forum bewoners :thumb

      Mijn naam is Rolf woonachtig in het gooi en 31 lente’s oud.

      Ik ben ooit begonnen met een suzuki swift 1.0 GA, nadat ik echt had leren auto rijden heb ik een Honda Civic 1.5 16v gehad waar ik tot vorig jaar mee gereden heb.
      Nadat deze gesloopt was en in onderdelen verkocht hebben we het voorlopig gedaan met mijn bedrijf’s bus en de VW golf 4 1.6 sr van mijn vriendin.
      Maargoed buiten dat dit een degelijke goede auto was, was hier tegelijk ook niks spannend’s meer aan.
      Dus zijn we gaan speuren naar een vervanger met wat meer pit, en aangezien ik vroeger een poosje in een Blauwe astra Opc 1 gereden heb van een fam lid zijn we eens op zoek gegaan naar een soortgelijke auto.
      Zeker als je kijkt naar prijs/kwaliteit/lol factor van een astra Opc 1 koop je voor het geld een erg leuke auto!
      zie hieronder.

      De Astra is alleen enkele cm’s verlaagd tov standaard en voorzien van een meegespoten voorlip.
      Motorisch was hij verder standaard, blokje was nog nooit schoongemaakt voor ik hieraan begon dus dat zag er allemaal gunstig uit bij de aankoop.

      Ik heb met mijn vorige auto al veel ervaring op gedaan voor het verbeteren en optimaliseren van diverse auto onderdelen dus ik heb mijn lijstje met plannen al klaar.
      Hier nog even een plaatje van mijn vorige auto:

      ik hoop dat het hier net zo gezellig is als op de forums waar ik tot nu toe gezeten heb en dat ik een hoop info kan vinden om mijn auto nog een beetje te kietelen in de toekomst.

      Groeten Rolf

      #18045375
      PeterNoFear
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 January 2012

        Welkom,

        Dikke astra, staat er strak bij :thumbup

        meer :kewlpics aub!

        #18045376
        astraTD
          Lid sinds:
          9 March 2009

          Welkom hier :thumb

          #18045377
          Opelmuis29
            Lid sinds:
            16 May 2012

            welkom

            #18045378
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              ook welkom hier :thumb

              #18045379
              Bodyrot
                Lid sinds:
                5 July 2012

                Welkom =)

                #18045380
                Fct_blondi
                  Lid sinds:
                  12 August 2010

                  welkom, mooie astra, veel plezier op dit forum;)
                  groetjes Marjolein

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.