Even voorstellen met een Opel Senator

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen met een Opel Senator

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    rudie_kramer

Rudie Krämer uit Delft stelt zich voor met deze Senator uit 1992, een 3 liter CD uitvoering:

De auto is van mijn vader geweest en na zijn overlijden konden we het niet over onze hart verkrijgen de auto weg te doen. Mijn vader was helemaal weg van Opel en helemaal van de 6 cilinders. Van Opel record’s naar Opel Kapitein, Opel Commodore ( 2.8 liter coupe uitvoering) naar de Senator gegaan. Ik ben er wel in meegegroeid en ik herinner me nog wel de vakanties naar Italie, we waren met z’n 7ene thuis en je kan nagaan dat dit intense ritjes waren :D

In 1981 heb ik jaren in een Opel Kadett B gereden, 4 jaar op en neer van Santpoort naar Amsterdam mijn HTS chemische techniek gereden. Helaas is de Kadett gesneuveld bij de invoering van de APK ( LANG LANG geleden). Helaas is er toen iets mis gegaan, ik ben toevallig overgestapt naar een Peugeot 104 ( 1989) en daar ben ik helemaal verslingerd aan geraakt en dit is nog steeds mijn hobby.
      Toch als je bijna geboren bent in een Opel is dit toch iets wat blijft hangen of je dit nu wilt of niet :D

De Opel Senator is niet van mijzelf maar van mijn broer, alleen het is niet z’n hobby, vandaar dat ik aangeboden heb te helpen met een probleem met de automatische versnellingsbak. Daar ga ik later elders op dit forum een topic voor maken.

Vloeken in de kerk, dat besef ik me, maar geeft wel wat meer info over mezelf:
      De peugeot hobby is te bewonderen op mijn homepage
      http://homepages.ipact.nl/~fermal/

astraTD

Welkom :thumb

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

monzaruba
          Deelnemer

mooie strakke Senator… :thumb

Anoniem

Welkom op het forum Rudie.

Opel kan inderdaad in je bloed zitten. Welkom bij je medelotgenoten.

ps: Mooie peugot 104 projecten :thumb

stefansmilde
              Deelnemer

welkom hier :thumb

RISL
                Moderator

Welkom hier!
                  Peugeotjes zien er ook goed uit inderdaad :thumb

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.