even voorstellen en probleem

Forumindex Forums Modellen Corsa even voorstellen en probleem

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    gertje007

zo eindelijk gevonden een forum voor een opel corsa B

mijn corsa bonkt zo als ik over een drempel rijd aan de achterkant , uitlaat zit er goed onder raakt niks , schokbrekers zijn ook goed, ik heb een idee
      dat mijn uitlaat aan meer dan twee rubbers moet hangen . ik heb er al vele malen onder gelegen maar zie niks , hij doet het alleen als het een korte
      tik krijgt .

Lijkt een domme vraag , maar ik ben in staat om heel de achteras er onder vandaan te halen .

richardschaeks
      Deelnemer

uitlaat die toch achteras raakt?, ik heb er toen een 2de klem opgezet en deze zodaning geplaatst dat die niet de as raakte, dit was een 4 deurs b-corsa van 1995 wel… je merkt t bij snel drempel op of af rijden, de einddemper zit bij mij alleen vast met 2 rubbers aan de bumper bijna…

gertje007

ha Richard ,
          Blij met je snelle reactie ,bij hangt de uitlaat ook alleen aan het einde van de pot aan twee rubbers ,waar heb jij he klem geplaatst .

Gewoon een gaatje on de bodem boren ,en daar zorgen dat hij daar nog een ophanging er bij krjgt ,ik heb namelijk ook het idee is dat de achteras de uitlaat raakt .

Of kan we me vertellen hoe je het gefikst hebt , mijn corsa is een 3 deurs bouwjaar 98 sz-tj-82

Groetjes Geert

Fearless
          Deelnemer

je einddemper loshalen en verdraaien tov de middendemper. Komt ie hoger te liggen.
            Dat is m hoor.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.