Even Voorstellen en meteen een vraagje

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Even Voorstellen en meteen een vraagje

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Tiim

Hallo,

Na begonnen te zijn met verschillende opels even een slippertje gemaakt naar andere merken o.a. alfa, peugeot, bmw weer gelukkig terug bij opel met deze vectra c.
      Ben begonnen met een vectra a. deze helaas door beginnersfoutje totalloss gereden :cry daarna verschillende opels gehad waaronder vectra a(2x), astra f(2x), kadett d, kadett e gsi cabrio, corsa a gt, corsa b gsi, vectra b station. meerdere auto’s van mij al voorgesteld hier op het forum.

Nu ben ik trotste bezitter van deze vectra c gts 2.2 16v uit 2002, voor ons de ideale gezinswagen aangezien we in mei ons eerste kleine wonder verwachten.

heb alleen 1 probleempje, Namelijk: als ik alleen in de auto rijdt slipt de koppeling niet ( in ieder geval niet merkbaar), zo gauw we met 2 of meer in de auto zitten slipt de koppeling tussen de 500 en 750 toeren bij gas geven na overschakelen. vind het een vreemd voorval. wat zou dit kunnen zijn? zijn dit de koppelingsplaten of ook het massavliegwiel? heeft iemand dit al vaker meegemaakt?

hopelijk hebben jullie een idee en oplossing hiervoor want verder ben ik dik tevreden over mijn vectra! :D :D

johanhummer9
      Deelnemer

Als je toeren maakt en de auto accelereert niet , 99.999999999% zeker koppelingsplaten versleten

Anoniem

Welkom hier :thumb

Gaat om een benzine motor?
          Die heeft als ik het goed heb geen dual mass vliegwiel

Tiim

thnx voor de reacties, het gaat inderdaad om een benzine motor, ik dacht dat deze wel een dual mass vliegwiel hadden….
            binnekort ga ik toch de bak eronderuit halen,, weet ik het meteen…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.