Even voorstellen en meteen een vraag (of 2 )

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen en meteen een vraag (of 2 )

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Jeanette
    Deelnemer

Goedemiddag, even kort voorstellen…
      Ik ben Jeanette en sinds een maandje in het bezit van een hartstikke leuk Combootje-B uit 2000.
      Was ooit een hele verfande Eendenliefhebber en mn grote droom was een bestel-eend, maar dit karretje heeft alle eigenschappen die een bestel-eend ook heeft en is zowiezo een heel stuk steviger ;-)

De vorige eigenaar had blijkbaar nooit van een tuinslang of spons gehoord, en hij is wit, dus ik heb m weer goed wit gekregen met Jif. Jaja.. niet de beste optie maar ik was eerst bang dat ik m helemaal moest overspuiten aangezien hij er ECHT ranzig en half vergaan uitzag.

Over vergaan gesproken… ik weet dat jullie m al voelen aankomen … het pukkeltje op zn dak. Op het moment heb ik alles wat vergaan en roestig was afgeplakt met witte ductape (en zwarte op de plekken waar t zwart moest zijn ;) ) om hem in ieder geval (redelijk) waterdicht te houden, maar met deze enorme hete temperaturen van de laatste tijd ziet mn ductape er ook niet echt meer uit. Dus tijd voor een nieuw pukkeltje. Weet iemand waar je die kan krijgen? Had een paar advertenties op MP gezien vorige maand maar die zijn alweer verdwenen.

Verder .. ik woon in de Hoekse Waard in Zuid Holland, zitten er hier leden die handig zijn mbt plaatwerk en t opkalefateren ervan?

Even een kleine impressie van mn hokkie. Hmmmz dat lukt niet.. dus de laatste vraag… hoe upload je foto’s op dit forum??

Laten we het er voor het gemak maar even op houden dat ik zowel vrouw als blond ben ;-)

wim-v6
      Deelnemer

M&M in dronten verkoopt ze nieuw in van kunstof, wel prijzig.

Anders marktplaats afstruinen.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

bassie16V
        Deelnemer

Hey welkom….
          Ik weet niet precies wat je bedoeld met pukkeltje,
          maar ze zullen ze toch ook wel op de sloop hebben ;)

Daan1908
          Deelnemer

welkom

foto’s op het forum kun je plaatsten via http://nl.tinypic.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

even daar uploaden en link hier plaatsen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.