Even voorstellen, en gelijk een vraagje.

Forumindex Forums Modellen Omega Even voorstellen, en gelijk een vraagje.

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Resi

Hallo,

Mijn naam is resi en heb enige tijd geleden een Opel Omega wagon X2 5DT station uit het jaar 1997 gekocht, deze aankoop was min of meer uit noodzaak gedaan maar in die tussentijd ben ik enorm verliefd geworden op deze auto, wat een power wat een heerlijke bak.

Nu zijn er wat zaken die aan deze auto gedaan moeten worden enkele noodzakelijk en enkele weer niet, heb besloten om eerst alle noodzakelijke mankementen op te lossen en daarna gaan we wel verder met de luxe zaken.

Een aantal makkelijke reparaties heb ik al uitgevoerd o.a. nieuwe gloeibougies, nieuwe startmotor, nieuwe accu, nieuwe banden, en nieuwe remblokken.

Nu heb ik een probleem waarvan ik denk die is zo opgelost namelijk de ruitensproeierpomp, de wissers doen het gewoon maar als ik wil sproeien komt er geen water op het raam, motortje loopt niet en hoor in de zekering kast het relais wel tikken, nu denk ik zelf dat de pomp stuk is dus wil ik hem gaan vervangen, nou hier komt mijn ingewikkelde vraag: waar zit die pomp verscholen? Ik kan hem nergens vinden 

Ik hoop dat iemand me dit kan vertellen.

Groet Resi.

andrew2

Die zit direct op het waterreservoir, en dat zit dan weer min of meer in je voorbumper. Volg de vulbuis vooraan maar omlaag.

Andrew

Jack-omegax3.0xe
        Deelnemer

Als je de bumper er vanaf haalt zit daar achter een metalen bumper

In deze bumper zit de tank.

Gr Jack

Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer

Welkom op het forum.

Veel post plezier hier.

Gr Jack

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.