Even voorstellen en een verzoekje

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen en een verzoekje

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218797
    tlucassen
      Lid sinds:
      18 March 2010

      Hoi,

      Ik zal mij even voorstellen en uitleggen wat ik op dit forum kom doen. Ik ben al sinds klein kind een groot fanaat van alles met wielen. Zodra ik het enigszins kon betalen heb ik dan ook zelf een auto en later een motor gekocht. Hierbij heb ik me meestal ook direct bij het bijbehorende internet-forum aangesloten.

      In het dagelijks leven ben ik onderzoeker aan de Universiteit Twente. Daarbij houd ik me vooral bezig met verschillende aspecten van Wikipedia. Voor mijn laatste experiment heb ik eindelijk een ‘smoes’ gevonden om werk en hobby te combineren. Ik kijk nu namelijk specifiek naar Wikipedia artikelen over autotechniek.

      Ik wil jullie vragen om mij daar bij te helpen. Dit kun je doen door mee te doen aan mijn online onderzoekje. Het bestaat uit een paar vraagjes en zal echt maar een paar minuten tijd innemen. Ga hiervoor naar de volgende link:

      http://www.teunlucassen.nl/onderzoek

      Ik wil iedereen wel vragen om eerst de vragenlijst in te vullen voordat je de reacties op deze post leest. Verdere verspreiding van mijn vragenlijst is natuurlijk zeer welkom, ook onder niet-autoliefhebbers!

      Alvast ontzettend bedankt!

      Groeten van een mede-autofanaat,

      Teun Lucassen
      http://www.teunlucassen.nl/onderzoek

      #17631765
      2e-c14nz
        Lid sinds:
        5 June 2009

        Welkom op het forum, veel kijk en lees plezier, je onderzoek zal worden ingevuld :)

        #17631766
        tlucassen
          Lid sinds:
          18 March 2010

          Ik heb van verschillende kanten het verzoek gehad om de resultaten van dit onderzoek te posten. Ik ben voornemens dit te doen, maar dan zal ik eerst voldoende deelnemers moeten hebben. We zijn al wel lekker op weg, bedankt daarvoor!

          #17631767
          Juvenile
            Lid sinds:
            4 March 2010

            Welkom hier Teun !

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Het onderwerp ‘Even voorstellen en een verzoekje’ is gesloten voor nieuwe reacties.