Even voorstellen en een probleem wat jullie wellicht weten.

Forumindex Forums Modellen Omega Even voorstellen en een probleem wat jullie wellicht weten.

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235496
    juliusvanbergen
      Lid sinds:
      11 April 2011

      mijn naam is julius van bergen uit leeuwarden en ben al vanaf jongs af aan opel gek.

      ben nu bijna 22jaar jong en ik vond dat het tijd was om een auto te kopen.
      zo doende naar een opel vakgarage om een mooie omega aan de haak te slaan dit betreft een 2.0 16v automaat uit 1996.
      de deal was rond en eenmaal thuis aangekomen 230km verderop rijd ik een blokje door de stad en in eens kwam er witte rook uit me dashboard met een soort van plastic lucht, motor viel uit en daar stond ik dan.

      Ik heb al mijn zekeringen na gekeken en het vreemde is dat de meeste dingen het nog doen op enkele dingen na dit zijn mijn ramen de radio, dashboard verlichting en het ergste van alles is dat mijn motor niet meer wil aanslaan.
      startmoter draait wel, nu had ik van horen en zeggen opgepikt dat dit wel eens het contact blokje kan zijn. echter durf ik dit zo niet te zeggen alvast bedankt.

      #17853862
      Marksman
        Lid sinds:
        24 January 2005

        Gewoon contact opnemen met die vakgarage waar je hem gekocht hebt en niet zelf klooien, je hebt immers garantie. Laten zij er maar naar kijken.

        #17853863
        TonSR
          Lid sinds:
          29 October 2007

          mijn idee maak gebruik van de service van het bedrijf waar je haar kocht
          dat is een recht wat je heb ,dus niet zelf prutsen.vgr tonsr.

          #17853864
          juliusvanbergen
            Lid sinds:
            11 April 2011

            Nu is het zo dat deze garage in dendungen zit plaatsje vlakbij denBosch en ik zelf ben woonachtig in leeuwarden nu zal het dus lastig zijn deze auto daar bij die garage te krijgen hoe zouden jullie zoiets oplossen?

            #17853865
            Marksman
              Lid sinds:
              24 January 2005

              [rquote=1912227&tid=146203&author=juliusvanbergen]Nu is het zo dat deze garage in dendungen zit plaatsje vlakbij denBosch en ik zelf ben woonachtig in leeuwarden nu zal het dus lastig zijn deze auto daar bij die garage te krijgen hoe zouden jullie zoiets oplossen?[/rquote]

              Zij hebben jou een autoverkocht waar iets mee is dus dienen zij het te repareren. Dat jij 250km verder woont kan jij verder niets aan doen. Dat betekent dus dat zij de auto zelf dienen op te halen, repareren en brengen.

              #17853866
              juliusvanbergen
                Lid sinds:
                11 April 2011

                Nu heb ik geen bovag garantie bijgekocht omdat de staat van deze auto top was.

                En kan ik het ergens achterhalen dit bedrijf aansprakelijk te stellen voor enige vorm van garantie want dit bedrijf is wel bovag gecertetficeerd namelijk.
                En tot nu toe helpen ze nog niet echt mee, ik had ze al voorgesteld de kosten die ik maak te vergoeden maar natuurlijk gingen ze daar niet mee akkoord.

                #17853867
                juliusvanbergen
                  Lid sinds:
                  11 April 2011

                  Nu heb ik me dashboard kastje weg gehaald en kon wel zien dat er allerlij kabels gesmolten waren, het zag er naar uit dat hier een beun mee aan de slag was geweest allemaal kabeltjes aan elkaar getaped wat naar mijn mening nooit fabrieks kan zijn.

                  Na omleggen van wat kabels heb ik met een paar kammeraden wel de auto weer weten te starten maar het vreemde nu is dat hij niet meer uit wil als je de sleutel uit het contact haald blijft de motor gewoon draaien.

                  Nu denken wij dat er een keer een ander contact slot in deze auto is gekomen wat nu stoort met de start onderbreking kunnen jullie te beaamen?

                  #17853868
                  Blazeke
                    Lid sinds:
                    6 May 2011

                    ja jongens, dit noem ik toch geen “vakgarage” zenne, hebben wss zelf me die kabeltjes aant klooie geweest want ik kan me niet voorstellen dat ze hem zo binnen hebbe gekrege in die garage… en
                    wanneer jij of iemand anders ermee rijdt voor 200-250Km zou ineens vanalles doorbranden.. lijkt me heel straf, alsk jouw was zou ik toch is een advocaat raadplegen ofzo.. of anders is bellen naar die garage om te zeggen dat je je advocaat erop hebt gezet en is zien hoe ze reageren, kan goe zen da ze zegge da ze hem wel zulle reparere uit schrik voor een proces(wat slechte reclame enzo oplevert)

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.