Even voorstellen Emiel1

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen Emiel1

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258660
    emielh1
      Lid sinds:
      18 June 2013

      Goedemiddag iedereen,

      Mijn naam is Emiel, 21 jaar en kom uit Purmerend, werkzaam in de installatietechniek.
      Samen met mijn vriendin heb ik een Opel Astra coupe gekocht, het betreft een x18xe1 model, Bertone uitvoering.
      Hij heeft 93.000 km gelopen met NAP, van de eerste eigenaar, we hebben hem gekocht bij een Bovag garage in Etten-Leur(takke end rijden, haha).
      verse apk, beurtje en 3 maanden garantie op versnellingsbak en motor.
      Er zit een afschuwelijke cassette speler nog in, door de garage wordt er een knappe radio ingezet, helaas zitten er ook 4 ‘lades’ waar je je cassettes in kunt doen, graag wil ik het middenconsole nog een keer vervangen met dubbel din, om er uiteindelijk een schermpje in te zetten.
      Genoeg gelul, hier komen wat foto’s van hoe die bij de dealer staat(29 juni halen we hem op)




      En de mooie cassette speler+lades:

      Er zit helaas geen cruisecontrol op, uiteindelijk wil ik dit wel zelf in gaan bouwen, verder wil ik de achter raampjes (legaal) blinderen, en wat verlagen.
      Voor de rest weet ik nog niet wat ik wil doen, ga in ieder geval niks ‘extreems’ doen.

      Groetjes

      Edit: excuses voor het verkeerd plaatsen, kon een voorstel topic al niet vinden!

      #18153529
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Welkom!
        Astra ziet er netjes uit op de foto, die 4 cassettelade houder is wel een heel zeldzame accessoire! Dus als je die eruit haalt houd em heel, zullen vast liefhebbers voor zijn. Cruise op een X18xe1 blok is origineel in te bouwen maar niet heel makkelijk (staan hier op het forum wel voorbeelden van)
        Wat betreft de radio: zit er geen wisselaar in het dashboardkastje? Dit model radio is meestal aangeboden icm 4 cd wisselaar (en meestal ook stuurwielbediening) Veel plezier met de auto.

        #18153530
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Ziet er netjes uit :thumb, wat ik wel zou doen als ik jou was is een originele grill monteren staat wat stoerder.

          #18153531
          emielh1
            Lid sinds:
            18 June 2013

            Bedankt, Nee er zat geen cd wisselaar in de dashboard, en ook zoals je ziet geen stuurbediening(helaas),
            Bedankt voor de tip, zal het onthouden en hem er netjes uithalen als het zover is.
            In het echt ziet hij er ook erg netjes uit, zit 1 kras op de voorbumper, die is totaal niet diep en valt bijna niet op.

            Terry van het forum ken ik ook, die vertelde inderdaad al over de grill, dit ga ik ook zeker doen!

            #18153532
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              ook welkom hier :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.