Even voorstellen dit ben ik.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen dit ben ik.

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    dannynordhausen

Hallo Allemaal.

Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Danny 32 jaar uit het limburgse Margraten. Ben al jaren trouwe Opel rijder en liefhebber van Opel. Het begon toen ik 18 jaar was en mijn eerste auto kreeg van mijn ouders. Dit was een Opel Kadett 1.8 16v GSI. Sinds dien vertrouw ik alleen nog maar op Opel en wil ook niets anders meer.

Na mijn kadett GSI heb ik ik nog diverse opel kadett en corsa,s gehad. Nu rij ik zelf een Opel Vectra 16.16v op lpg G3. Deze auto rijdt wekelijk als een zonnetje. De Opel Vectra heb ik gekocht met alle onderhoudsboekjes erbij, vanaf datum dat hij op de weg kwam tot heden. :D

Sinds kort heb ik er een Opel Astra G erbij gekocht, een 2.0 DTI (Y20DTH). Deze heb ik van de ondergang laten redden door mijn monteur.
      Er bleek de krukas van zijn gescheurd. (heb deze gezien en was doormidden). Toen ik de auto kocht als project werd mij gezegd dat de dieselpomp defect was. ( Maar nee hoor, krukas gescheurd). Nu heeft de monteur mijn motortje gemaakt, en loopt perfect. Nieuwe krukas, 4 maal nieuwe zuigers, nieuwe lagerschalen, nieuwe koppeling, vliegwiel, drukgroep, enz. Alleen nu komt het probleem, dat als ik ermee wil rijden dat dan het motormanagment lampje aangaat en vervolgens verlies hij pk,s ??? De EGR klep is schoongemaakt. Turboklep vervangen want deze functioneerde niet goed. Morgen wordt hij uitgelezen met een officieel uitlees apparaat en dan hopen dat we de oorzaak vinden. Verder is het wel een hele mooie auto, met full options. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het verder gaat aflopen. (wij gaan er met goede moed weer tegen aan.

Vriendelijke groet, ( Zal deze week foto,s plaatsen)

Kermitkiller

welkom hier :thumb

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.