Even voorstellen dan maar ;)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen dan maar ;)

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236618
    Lorenz
      Lid sinds:
      25 June 2011

      Hallo allemaal :)

      Sinds kort ben in de trotse bezitter van een opel corsa C 1.2 16v Twinport
      Leuk karretje na een Peugeot 106 Phase 1 gehad te hebben is de corsa nu mijn 2de auto en op een leeftijd van 18 jaar zeker niet mis ;)

      Zag het wagentje staan en was er opslag verliefd op.
      Nochtans was het wel van klaasje beunhaasje stoeprandlover geweest en waren de velgen dus naar de opel hemel en kwamen er al snel Borbertjes onder :)
      Heb vandaag de booskijkers gehaald en gaan binnenkort mooi in de autokleur gespoten worden. Een sportluchtfilter kon natuurlijk ook niet missen en een Remus uitlaat even min natuurlijk :) Nu heb ik jullie denk ik wel allemaal nieuwschierig gemaakt naar wat fototjes nou hier komt ie dan :)

      Zo kwam hij van de dealer, zelfde geld voor de andere 3 foto’s :)




      Nu wat opfleursel :)
      [img]http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/247163_1764727840440_1306467782_31586294_383590_a.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;[/img]



      Het motorcompartinent voorlopig althans net bij de Tuningshop geweest voor gekleurde leidingen en een Carteronluchtingsfilter

      Even offtopic ik kom van dit autotje


      Dat was het zo’n beetje verdere updates worden nog een Mad Max bumperset (Audi look)
      Schroefset
      Compleet nieuwe audio installatie (Opzoek naar audio dus heb je op overschot geef een seintje)

      #17867887
      bassie16V
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 January 2007

        Hey welkom hier…

        Gr Bassie

        #17867888
        Kermitkiller
          Lid sinds:
          26 March 2005

          ook welkom hier :thumbup

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.