Even voorstellen || Astra G OPC

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen || Astra G OPC

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218364
    sanderdevliegere
      Lid sinds:
      1 May 2008

      Beste Mensen,

      Ik ben hier toch al een tijdje actief op het forum, maar ga nu toch eens tijd maken hier even een voorstel topic aan te maken.

      Ik ben dus Sander, woonachtig in Zeeuws-vlaanderen en ben in het bezit van een zwarte Astra G OPC II uit 2002.

      Ben zelf ook een fanantieke “detailer” en kan me hier ook best aardig mee bezighouden in de wat warmere tijd. Zelf ben ik ook in het bezit van voldoende spullen (2 prof. polijstmachine, een intrieur reiniger en alles wat er bij hoort).
      Vandaar ben ik ook redelijk van te vinden op het detailingworld forum en het carclean forum.

      Wat misschien ook wel leuk is dat mijn auto die ik nu heb precies dezelfde is als waarin de Autoweek redacteurs hebben gereden in 2002:
      http://www.autoweek.nl/rijimpressie/219/Opel-Astra-OPC

      Precies hetzelfde kenteken ;-).

      De mod’s tot nu die zijn gedaan:

      – Verkorte luchtfilter aanzuigroute
      – Friedrich sports 3″ downpipe incl. sportcat
      – Milltek catback
      – Mtech phase 1 chiptuning
      – Forge dumpvalve (word binnekort vervangen door een Bailey’s)
      – Leuke muziek installatie natuurlijk, composet van 100w in de deuren en 600w subwoofer in de “koefer”.

      Hier wat foto’s van de uitlaat die er inmiddels onder ligt:

      Helaas heb ik dit weekend wel te horen gekregen dat de turbo ver aan het overlijden is, dus dat word een LEH turbo erin :D. Ben er benieuwd naar de rij eigenschappen met de nieuwe turbo.

      Jullie zullen me vast en zeker nog wel op wat topics zien verschijnen, en er komen binnekort nog wel wat foto’s op van de binnenkant.

      #17626743
      black champion
        Lid sinds:
        18 July 2004

        nice!! en welkom hier ben benieuwd naar de verdere vordingen

        #17626744
        Astra JP
          Lid sinds:
          12 March 2009

          Welkom :thumbup
          Mooie astra heb je :kewlpics

          #17626745
          mauriceee90
            Lid sinds:
            12 March 2010

            hee.

            Mooie astra hoor.

            wees er zuinig op;)

            #17626746
            RonaldH
              Lid sinds:
              30 June 2004

              welkom :thumbup

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Het onderwerp ‘Even voorstellen || Astra G OPC’ is gesloten voor nieuwe reacties.