Even voorstellen + aantal probleempjes

Forumindex Forums Modellen Corsa Even voorstellen + aantal probleempjes

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    giovannicorsax14xe

Mijn naam is Giovanni en ik zit nu een aantal maanden op het forum. Alleen heb mij nooit voorgesteld en dat is wel zo netjes.

Ik begon met een vw polo 6n2 na er een jaar in te hebben gereden bleek dat zo’n beetje alles kapot was. Versnellingsbak kreeg ineens kuren. Had het opgezocht en schijnt dus een polo kwaal te zijn. Voor mij nooit meer een polo.

Toen ben ik verder gaan kijken naar een volgende auto. Ik werd verliefd op de Corsa b. Een 1.4-16v (90pk) uit 1999 op benzine met 134.000 op de teller. Alleen lekte deze olie. Verkoper zelf wist dat niet eens daardoor kreeg ik de auto voor minder mee. Maar de auto rijd perfect, heerlijk, en trekt best snel op en is redelijk snel. Na er een andere oliedop op gedaan te hebben op advies van wim-V6 omdat het rubberen ringetje wel is gaar word lekt de motor niet meer overmatig en schijnt het probleem daar opgelost te zijn.
      Alleen lekt de motor nog steeds wanneer ik rij maar laat nooit een plas olie achter.

Ik heb de achterlichten vervangen voor lexus look lampen. Rubbere rand eraf gehaald en er een silicone kit laag opgedaan dus hij lekt zeker niet meer. De oude hadden gelekt lag een plasje water in.

Verder een sportuitlaat gemonteerd. Een Sportfilter erop gezet en een embleemloze grill. De originele grill was kapot.

Verder vond ik het zelf wel mooi om de lichtjes achter de tid, de verwarming en de tellerplaat te vervangen via de site van steve010. Heb de lampjes besteld alles deed het behalve die in de tid dus heb ik een tid van een sloopauto gehaald die wat ouder was en die deed het wel.
      Alleen gaan de lampjes van de tid nu niet meer branden als ik me licht aan zet.? En dat was bij de oude tid wel zo alleen minder fel.

Plus dat m’n tellerplaat het perfect doet. Behalve de toerenteller. Deze doet ineens niks meer na de lampjes te hebben vervangen voor blauwe ledjes. Weet iemand misschien wat ik kan doen aan de problemen die ik nu heb met de toerenteller en de tid?

ronaldb543

Welkom!
        Ben benieuwd hoe je auto eruit ziet! :kewlpics Ik heb zelf een corsa b 1.2 16v uit 1999, echt een geweldig autootje.
        Ik kan je helaas niet helpen met je probleem…

Wel heb ik een vraag over je embleemloze grill. Ik heb er van de week ook 1 gekocht, maar zit te twijfelen over de installatie.
        Heb geen bouten erbij geleverd gekregen (lang verhaal) en de oude bouten zijn verroest. Wat voor bouten heb jij gebruikt om de
        grill te plaatsen?

Mvg,
        Ronald

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.