Even voorstellen!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Paradox09

Hallo Opel fanaten,

Ik ben sinds vandaag eigenaar van een Opel. Tevens krijg ik de auto pas over ongeveer 2 weken.

Ik zal mij hier even kort voorstellen.

Mijn naam is Kay en ik ben 27 jaar. Ik ben oorspronkelijk van Nederland maar woon nu sinds een jaar in Dubai.

Ik heb naar lang zoeken naar een tweedehands auto gekozen voor: Opel Insignia 2.0 Turbo OPC Line uit het jaar 2013.

Het trim level van de auto is OPC line en de auto heeft 21000 kilometer gereden is nog 2 jaar onder garantie en heeft full service history.

Ik heb een complete check uit laten voeren of de auto in orde was en bijvoorbeeld geen ongeluk heeft gehad.

Motorisch en electrisch was alles in orde en de auto heeft geen ongeluk gehad.

Ik zal de komende tijd aandachtig dit forum volgen en bezoeken. Aangezien ik zelf wat kleine modificaties wil gaan doen aan de auto betreffende de audio bijvoorbeeld.

Zodra ik de auto heb zal ik ook wat foto’s posten.

Aangenaamd kennis te maken en ik hoop dat ik veel plezier ga hebben van de Insignia.

Met vriendelijke groet,

Kay

Dolby
      Deelnemer

Welkom op het forum.

Paradox09

Thanks Dolby

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.