Even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    peperopel

Hallo iedereen, ik ben peperopel. Binnenkort bezitter van een Opel Karl. Binnen ons gezin hebben we 2 voertuigen, waarvan straks 1 Opel. Zoals velen opgegroeid op de achterbank van B en C Kadetten en ook nog 2 Corsa A TR. Ik heb nog altijd een soort van heimwee als ik een mooie originele B of C Kadett zie. Ik ben niet zo van de verbouwde voertuigen, maar ieder zijn ding….
      Na veel omzwervingen, ik heb een rijk autoverleden echt van A tot Z vrijwel alle merken wel een keer in mijn bezit gehad(voor zover het om betaalbare voertuigen gaat) nu dus zelf de stoute schoene aangetrokken en een Opel aangeschaft.
      Ik ga me hier maar eens inlezen en ik hoop op een leuke periode hier.

berrie69
      Deelnemer

hoi allemaal wil me even voorstellen ben berrie en krijg morgen de opel astra sportstourer binnen de edition 1.4 140 pk zie er weer naar uit om weer opel te gaan rijden heb in het verleden de d kadett en de e kadett paar opel ascona gehad de 1.6 en de 1.9 dus deze is pas 10 maanden oud dus ben benieuwd greetzzzzzzzzzzz.

jan55
        Deelnemer

Hallo allemaal ik ben jan wij zijn ons nog aan het oriënteren voor een opel astra sport tour 1.4 of 1.0 en dan innovation uitvoering dus vandaar de forum
          in het verleden opel commodore 2.8,coupe auto opel manta type A, opel astra type h

ik rij nu een skoda rapid 1.2 van 105 pk rijd heel lekker maar vindt de opel geweldig uit zien

ik ben wel dyslectisch van daar soms de fouten :thumb

Corsaliefhebber
          Deelnemer

Welkom Iedereen :thumb

Dolby
            Deelnemer

Welkom

berrie69
              Deelnemer

welkom jan :thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.