even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik even voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    ramonstokkermans

hallo,hierbij wil ik even gebruik maken om mezelf voor te stellen.Heb onlangs de moed opgeraapt om aan te schaffen wat ik al een hele tijd wou doenHeb hiervoor een omega  2.0 16 v gehad en ben nu over gestapt naar de 2.5 V6 Diamond uit ’96.Ben altijd een beetje bang geweest om een 6 pitter te kopen.Met 155.000 km (NAP) en zeer weinig gebruikerssporen ben ik nu trotse eigenaar van deze “jonge”dame .Als het even kan neem ik ff de tijd om een stukje te gaan toeren(dat geluid……: en dat comfort).Het enige wat ik ga veranderen zijn de velgen. Op dit moment zitten er originele opel sportvelgen op(15”).
      Ik vind dat onder zo’n auto minimaal 17″moet liggen.
      De rest houdt ik zo want ik denk dat aan een omega weinig veranderd hoeft. De lijnen zijn zo al prachtig genoeg.
      denk dat ik hier regelmatig te vinden ben, en ga ook ff een kijkje nemen op de meeting 14 juni.
      Mss kan al dat moois daar me wel overhalen om toch hier en daar een klein extratje te plaatsen.

Grtz, een grote Omega fan.

LTS

Welkom,

kijk er zijn mensen die de originele lijnen en vormen willen behouden zonder te verkrachten.
        (is niet altijd zo, maar zie dat wel vaak)
        Succes met de auto.

Omega2.2-16v

Welkom op het forum en wij houden van:kewlpics

Veel plezier en veilige km’s toegewenst:D

gr

Danny

roekenest
          Deelnemer

welkom hier op t forum !

RonaldH

welkom :thumbup

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Het onderwerp ‘even voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.