Even voorstellen Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Even voorstellen Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 23 december 2015 om 21:47 #17274685 Raymond0541Deelnemer Lid sinds:23 December 2015 Goeiedag allemaal, Ik ben Raymond, kom uit Oldenzaal, en rij sinds vandaag een Corsa C GSI uit 2001. Heb hiervoor 2 Astra F’jes gehad, maar die zijn helaas op de sloop geëindigd. Ik werk in de automaterialen-branche. Hoop dat ik hier vragen kan stellen en beantwoorden, en dat het er niet zo aan toe gaat als bij die VAG klojo’s haha. 23 december 2015 om 21:49 #18305684 wim-v6Deelnemer Lid sinds:12 August 2005 Was het zo erg daar (heb ik hier vaker gelezen. Welkom, vragen in het juiste forumdeel is prima. Er is kennis zat aanwezig hier. Veel plezier hier en met de Corsa. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen