Even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    jooph1954

Mijn naam is Joop Huijzer, ben 61 jaar oud en pas weer begonnen met een OIpeltje.
      Voordat ik aan de leaseauto’s begon eigenlijk altijd Opel gereden. Kadetts B (2x), Ascona A (2x), Ascona B (2x), Kadett D (1x), Record (1x), Omega (2x), Vectra (2x) en voor mijn vrouw nog achter een volgens Kadett D, Astra F (2x). Als ik het zo opschrijf was al weer vergeten hoeveel het er niet geweest zijn. Wisselde in mijn jonge jaren nogal eens snel van auto.

9 jaar geleden heb ik een Mercedes W123 230 gekocht en dankzij onze briljante dames en heren in Den Haag dus zonder auto in de maanden december t/m februari. Dit jaar heb ik via mijn broer, die altijd Opel verkoper is geweest, een Corsaatje uit 2000 gekocht.Het wagentje loopt als een trein alleen heeft de vorige eigenaar niet altijd goed opgelet wat vocht doet met een auto. Laten we zetten dat er hier en daar iets corrodeert… Maar niets spannends dus dat is het probleem niet. Wat wel het probleem is , licht ik even in een ander item toe.

Het ligt voor de hand dat er wel eens iets mis zal gaan en ik ben niet van plan voor alles naar de garage te hollen. Ik hoop dus dat ik voor kleine en grote probleempjes wat ideeen kan opdoen van de kenners onder jullie. Alvast bedankt.

autoliefhebber
      Deelnemer

welkom op dit forum

Dolby
        Deelnemer

Welkom op het forum. :thumb

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.