Even voorstellen…

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen…

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    halilsogut

Beste forum-leden,

Mijn naam is Halil ben 25-jaar, woonachtig in Amsterdam is voornamelijk in Haarlem voor zijn studie (HBO Informatica 1e jaar).
      Sinds juni ben ik in het bezit van een Opel Astra uit 2000 met leuke opties o.a. Leerbekleding, airco, cruisecontrol en automaatbak het gaat trouwens om een CDX uitvoering.

ALLEEN heb ik er nog geen plezier mee kunnen hebben, sinds dag 1 stottert hij of valt hij uit in bochten, heb al alle bougies vervangen toen erachter gekomen dat de bobine was gebroken dus die vandaag vervangen maar helaas :swear zonder succes.

Wanneer ik de auto start valt hij weer gelijk uit of in de bochten tot op heden is er geen enkel lampje die begon te branden voor de storing.

Het gaat trouwens om een X18XE1 en loopt op LPG.

Dus graag wil ik hierbij jullie om hulp vragen ? Wat kan er aan de hand zijn ?

bassie16V
      Deelnemer

Hey welkom.
        Ik zou als ik jou was de vraag nog een keer stellen in het Astra gedeelte…. ;)
        Ik denk dat je dan eerder antwoord hebt

nova….
        Deelnemer

Welkom,

En hem laten uitlezen,

Dolby
          Deelnemer

Welkom op het forum.

halilsogut

Bedankt allemaal :D
              ik zal op de astra gedeelte even ook een topic aanmaken, wat ik me wel afvraag is zal er wel een foutcode zitten in de ecu aangezien er geen enkel motorlampje brandt ?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.