even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik even voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    knor
    Deelnemer

http://s284.photobucket.com/user/oinkman/library/Hoi beste mensen van dit mooie forum. Mijn naam is Ben en ik heb sinds een paar weken een nieuwe Meriva 1.4T Cosmo met een pakketje erop en dergelijke.
      Voorheen meer dan 10 jaar Seat gereden en mijn laatste auto was een altea xl 1.8tfsi met 100 paarden meer dan ik nu heb.(229pk na chiptuning)
      Al komt de Meriva best goed van zijn plaats weg, dus hij trekt goed genoeg op, ik mis helaas wel wat kracht bij het inhalen op bijvoorbeeld de snelweg.
      Hier moet ik dus nog wel aan wennen en wellicht voor deze auto ook een tuning laten uitvoeren. Voor de rest is het zeker niet de spannendste auto die je op de weg tegenkomt, maar hij zit echt geweldig !!! En met al die extra’s is hij erg compleet en luxe van binnen.

groeten :thumb

Maikii

Hey ben, welkom. Ik mis soms ook wel wat kracht op de snelweg. Dus ik ken het gevoel.
        Een wagen hoeft niet altijd spannend te zijn, als hij inderdaad maar geweldig zit, goed rijd en comfortabel is!

Groetjes

nova….
        Deelnemer

Welkom!!

Zijn er ook :kewlpics te bewonderen van de mervia!

Maikii

Ben er ook benieuwd naar!

stefanDTI

Welkom hier !
              Weer een Meriva B rijder erbij.

Zo te lezen heb je luxe uitvoering,ik ben vooral benieuwd wat allemaal..

Graag ook :kewlpics Daar zijn we hier gek op

knor
              Deelnemer

Bedankt voor de leuke reacties. ik heb wel wat foto’s maar zie geen mogelijkheid om ze hier te uploaden.
                Het is in elk geval een zwarte cosmo met het cosmo + pakket en Nav. pakket en beide lederen AGR stoelen voorin zijn helemaal perfect in te stellen.
                Wat mij betreft is hij aardig compleet al zou ik er graag nog een paar extra paarden onder de motorkap bij willen.

nova….
                Deelnemer

Maak een account aan op Photoucket dan kan je dan de link kopieren zijn 4 keuzes en dan pak je nummer 4 IMG.
                  Endan plakje die hier tussen de img s in

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.