Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Even voorstellen!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 mei 2015 om 07:57 #17271883
Hallo,
Aangezien ik nieuw ben op het forum, zal ik me bij deze even voorstellen!
ik ben Sander, 27 jaar en sinds gisteren heb ik een Opel Astra G coupe (1800) gekocht uit 2000. Het is een fraaie editie die bijna één jaar bij een dealer binnen had gestaan en afkomstig was van de eerste eigenaar. Hij heeft net 2 ton gelopen en de distibutieriem is vervangen bij 197.000 km, nieuwe bandjes e.d.
De auto zit verder vol met opties, zoals half leren bekleding (zwart/wit), cruise controle, airco, elektrische ramen en spiegels en xenon verlichting. Kortom: een complete auto, die garant staat voor nog veel rij plezier!Omdat ik veel problemen ondervond met mijn huidige auto (Fiat Stilo uit 2005) en mijn vriendin hiervoor een Corsa b Sport uit 1998 gehad heeft (een racemonster, haha met 90 pk op 890 kilo), mijn ouders al een Astra en een Vectra hebben gereden toen ik nog maar een kleine jongen was, verlangde ik weer terug naar Duitse degelijkheid en naar Opel. Vandaar deze keuze. Heb het gevoel geen verkeerde te hebben gemaakt :)
De auto wordt momenteel nog klaargemaakt en kan deze volgende week vrijdag (22 mei) ophalen.Foto’s kan ik helaas nog niet posten, ivm de reclame van het bedrijf (weet niet of dat togestaan is, denk het zelf niet), dus ik zal foto’s maken van de auto als ik hem ophaal. Dan zal ik jullie een indruk van mijn aankoop geven!
Groet,
Sander
12 mei 2015 om 08:13 #18284321Welkom hier naamgenoot :jerry
Veel veilige kilometers en plezier met je nieuwe aanwinst ;)
En … vergeet geen foto’s te plaatsen als je hem hebt :jerry12 mei 2015 om 08:16 #18284322@-BlendjuH- wrote:
Welkom hier naamgenoot :jerry
Veel veilige kilometers en plezier met je nieuwe aanwinst ;)
En … vergeet geen foto’s te plaatsen als je hem hebt :jerryBedankt! Zal wel lukken naamgenoot! En…. de foto’s volgen zeker zodra ik hem heb!
12 mei 2015 om 19:02 #18284323Ik hoop dat je auto geen problemen gaat geven als deze auto bijna 1 jaar stil heeft gestaan.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst. :thumb
12 mei 2015 om 19:54 #18284324@Dolby wrote:
Ik hoop dat je auto geen problemen gaat geven als deze auto bijna 1 jaar stil heeft gestaan.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst. :thumb
Ik hoop het ook niet. De garage waar ik hem van kocht zou hem helemaal nalopen en apk keuren. Ze gingen ook nog wat dingen verhelpen die we tijdens de proefrit opmerkten (lam spiegelglas bij de bestuurdersspiegel), dus als ik de auto ga halen, loop ik hem nogmaals na. De motor maakte in ieder geval geen bij geluid tijdens het starten, dus dat is gunstig. Verder reed hij prima, dus hoop dat het los zal lopen.
13 mei 2015 om 07:43 #18284325Veel plezier ermee. Laat nog wat mooi foto’s zien a.u.b. :thumb
13 mei 2015 om 07:46 #18284326Doe ik! Zodra ik de auto ophaal zal ik hem mooi op de foto zetten. Kan nu ook wel foto’s posten, maar die zijn van de koopadvertentie en daar staat reclame op van het bedrijf waar ik hem kocht. en weet niet of dat geoorloofd is ;) . Bij deze beloofd. Volgende week volgen de foto’s!
23 mei 2015 om 16:33 #18284327@Dolby wrote:
Veel plezier ermee. Laat nog wat mooi foto’s zien a.u.b. :thumb
Hallo!
Hier ben ik weer! Zoals gezegd zou ik nog wat foto’s posten van mij nieuwe aanwinst.
Hieronder een impressie
Al met al een leuke auto, die er voor zijn leeftijd nog goed uitziet en lekker rijd. Ook heeft ie nog veel pit.
De enige minpuntjes zijn roest op het dak en bij één van de achterste wielkasten (hou je met die leeftijd toch denk ik) en het glas de buitenspiegel klappert. Wil overigens ook niet meer verstellen (hoor het motortje wel overigens) en doet één van mijn dashboardlichtjes het in het tellerhuis niet, maar dat zijn kleinigheidjes die denk ik makkelijk op te lossen zijn. Voor die dashboard verlichting zag ik al een how to staan, dus dat moet goedkomen.
Verder rijd de auto prima en daar gaat het toch om?Groetjes,
Sander
23 mei 2015 om 16:37 #18284328Ja joh, doe maar luxe :jerry :jerry
Mooie wagen :thumb
Rik :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.