Even voorstellen.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen.

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266301
    GT-T
      Lid sinds:
      23 September 2013

      Hallo allemaal!

      Ik zal mijzelf ook even voorstellen. Een aantal weken geleden heb ik tegen mijn zin in mijn Subaru Impreza GT Turbo verkocht wegens de vele kilometers die ik maak en daarbij het verbruik van ongeveer 1 op 6. Toch maar verstandig geweest en de Subaru verkocht om verder te kijken naar een wat goedkoper vervoermiddel in de maandelijkse kosten en verbruik.

      Uiteindelijk kwam ik bij twee auto’s uit: Opel Astra J of Corsa D. Gezien dat de Astra nog redelijk zwaar is vergeleken en ook de verzekering nog weinig omlaag wilt bij zo’n nieuwe auto heb ik de keuze laten vallen op een Corsa D uit 2009. Een licht maar toch volwassen auto(otje) die zoveel degelijker aanvoelt dan een Renault Twingo of de twee drielingen uit het VAG en Franse assortiment. De keuze was daarom niet heel moeilijk. Het vinden van een Corsa met de opties die ik wilde was wat lastiger.

      Uiteindelijk is dat helemaal goed gekomen. Vele sites afgestruind naar die ene auto en uiteindelijk heb ik hem gevonden toen ik van mijn werk terug fietste langs Motorhuis Heemskerk. Een metallic zwarte Corsa uit 2009 met een 1.2 ECO motor met iets meer dan 30dkm op de teller. Nog geen krasje te vinden, interieur is in nieuwstaat (ruikt ook nog lekker nieuw) en word afgeleverd met garantie, polijstbeurt, nieuwe APK, onderhoudsbeurt… Ik ben dik tevreden! Nu nog even wachten, volgende week word hij afgeleverd.

      Groet!
      Ruben

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.