Hallo,
Mijn naam is Danny, woonachtig in het Oosten des lands, vroeger veel Opel gereden maar daarna ook wel andere merken.Nu dan weer overgegaan tot een Opel 1.4 Astra Sport Tourer automaat 140 PK.Hij is drie jaar oud met 70.000 km op de teller, en hij rijdt als nieuw.
Geweldige stoelen, ik ben 1.89 lang, en miste bij andere merken altijd een bank die tot in de knieholte kwam.Deze Opel heeft een knopje waarbij je het zitvlak kunt uitrekken tot de knieholte.Een tamelijk volledige auto met navigatiepakket,uitneembare trekhaak, ,verder alles elektrisch zoals ramen, klimaatregeling,cruise control,dimmende spiegels, teveel om op te noemen.
In reviews had ik gelezen dat deze 140 pk zo moeizaam doortrok tot hogere snelheden, maar daar heb ik weinig van gemerkt. M.a.w. dat hij zijn kracht pas boven de 2500 toeren liet aanvoelen, met name het kick down element schijnt daar debet aan te zijn.Toch ervaar ik dit niet als storend, men kan ook rustiger doortrekken en men voelt wel degelijk de kracht van deze 140 pk, als je tenminste niet direct met een zware voet het gas diep intrapt.
Verder een prachtig design en zelfs toonaangevend te noemen.
Met groet
Danny