Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Even voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 april 2014 om 08:11 #17265089
Hallo mede forummers,
Ik ben Daniël, ik ben 18 jaar oud en woon in Groningen (stad).
Ik ben in het bezit van een Opel Astra F 1.6 8v tailgate.
Hiervoor heb ik kort 2 andere auto’s gehad, als eerst een renault clio 1, en daarna een fiat punto.
Maar de Astra bevalt mij natuurlijk het meest :angelIk sleutel vanaf mijn 13e al aan brommers en scooters, en nu ik een auto auto heb hoop ik hier ook wat over te leren.
Ik hoop dan ook veel te leren hier op het forum en een gezellige tijd tegemoet te gaan hier.Groeten Daniël “MrAstra”
4 april 2014 om 08:22 #18227449Welkom,
Kijk 18 en al een mooie astra f … Hier op het forum kan je veel leren dus.
Heb je nog plannen met de astra?
4 april 2014 om 11:56 #18227450@MrAstra wrote:
Hiervoor heb ik kort 2 andere auto’s gehad, als eerst een renault clio 1, en daarna een fiat punto.
Geen wonder: ik zou ook niet lang in zulke auto’s willen rijden. :lol:
Welkom hier en vergeet hier niet een mooie :kewlpics -reportage achter te laten. ;)
Greetz,
Peter.
4 april 2014 om 21:02 #18227451Planning voor de astra:
Angeleyes
Achterlichten tinten dmv blacklightspray
Sportieve einddemper
Betere speakers inbouwen op de originele plek in de deurpanelen (iemand tips hoe te doen?)
Elektrische ramen inbouwen (iemand tips hoe te doen?)
Velgen opknappen
Verder een paar kleine minpuntjes verhelpen met de tijdIk wil hem iets sportiever laten ogen, maar niet sjonnieficeren zegmaar.
Wat betreft mijn vorige auto’s, de clio kon ik voor een koopje krijgen maar had wat mankementjes en was verder totaal niet mijn smaak. De clio ingeruild op de punto, deze zag er leuk uit en had aardig wat optie’s.
Maar deze had met 1,5 week een lekke koppakking :swearZodoende op deze astra uitgekomen, zaten eerst originele velgen op met wieldoppen.
Deze week er maar even leuke 17 inch velgen onder gezet.Astra bij aankoop
Astra nu
Hier kwamen de velgen onderweg, misschien een bekende voor iemand?
4 april 2014 om 21:06 #18227452Als iemand trouwens tips heeft wat leuk zal zijn voor mijn astra sta ik daar voor open!
5 april 2014 om 06:55 #18227453Heee Daniel,
Van harte welkom op dit forum !
leuk dat je deze Astra een “ander gezicht” wil geven zonder dat het een Tupperware winkel wordt :jerryIk kan je nu wel een handvol tips geven maar, kijk eens in mn eigen topic van mn Astra F.
Ik heb mn F ook van een “standaard” auto, een “sportievere” auto gemaakt.Daar staan tips en ideeen die jij misschien wel leuk vind.
En, als je even zoekt hier, kom je ook leuke EN praktische tips tegen.
Das het leuke van hier.Voor je vragen voor wat betreft elektrische ramen en de speaker, dat laat ik even aan een ander over.
Groet, success met je F, ik houdt dit topic wel in de gaten ;)
Rik :D
7 april 2014 om 08:41 #18227454welkom hier :)
nog een f er bij op het forum, altijd goed ;)
misschien leuk om ff te melden dat er op 25 mei een meeting in hoogeveen is, is wel te doen voor je denk ik ;)
is niet zo johnny meeting of zo, gewoon gezellig.verder, net als rik, zal ik je ff de link geven naar het topic over mijn astra, zijn maar een “paar” pagina’s, maar in tussen tijd daar ook van auto gewisseld ;)
7 april 2014 om 21:59 #18227455Hey KadAstra en Soepkiepe, thanks voor jullie link’s.
zal er met de tijd even het topic van soepkiepe aflezen (kwam niet verder na 10 pagina’s in een half uur :lol:).
Kadastra, waar heb jij je antenne zitten?En waar is de juiste plaats om voor mijn astra een foto gallerij te maken?
25 mei zal ik even in mijn achterhoofd houden, durf nu nog niet te zeggen of mij het lukt om te komen.
Groeten Daniel
8 april 2014 om 18:48 #18227456Bij mij zit de antenne linksachter ;)
Wat de beste plaats is om een topic van je Astra te maken, das een moeilijke vraag.
Wat wil je laten zien ?Rik :D
8 april 2014 om 22:56 #18227457Hey, ik zie op jou foto onder jou naam geen antenne uitsteken :hmmz
Ik zou graag net zoals jullie een topic willen starten waarbij ik telkens iets over mijn astra kwijt kan over wat ik er aan heb veranderd bijvoorbeeld.9 april 2014 om 04:44 #18227458Dat kan je doen bij astra of bij restauratie verbouwing en styling :thumbup meestal doen ze het bij de laatste!
9 april 2014 om 08:28 #18227459Welkom op het forum.
Ik vindt zo’n Astra al dik ogen, als hij mooie velgen heeft verlaagt is en een dikke uitlaat heeft
Het moet inderdaad geen Sjonnie bak worden, dat is zonde!Groeten Jurgen ,
9 april 2014 om 15:52 #18227460@MrAstra wrote:
Hey, ik zie op jou foto onder jou naam geen antenne uitsteken :hmmz
Ik zou graag net zoals jullie een topic willen starten waarbij ik telkens iets over mijn astra kwijt kan over wat ik er aan heb veranderd bijvoorbeeld.Hihi, dat klopt wel.
Ik heb een elektrische antenne, die schuift in zodra de radio uitgaat.Ik ben het eens met Medeforummer Nova: maak je topic in het “restauratie verbouwing en styling” gedeelte.
Ik zelf zal dan een abonnement nemen op je topic omdat ik daar niet tot nooit kom.Rik :)
9 april 2014 om 21:15 #18227461Haha is goed, heb een deze dagen mn angeleyes binnen dan start ik zo’n topic op!
Waar kan je zo’n uitschuifbare antenne krijgen? En is deze moeilijk te plaatsen?12 april 2014 om 21:17 #18227462Heb de angeleyes er in, was al bezig met een topic te maken maar na een half uur typen viel mijn ipad ineens uit waardoor ik weer opnieuw moet.
Was er ff klaar mee dus als ik er weer zin in krijgt open ik wel een topic.
Voor foto’s van de astra met de angeleyes kan je kijken bij het ” wat heb je vandaag aan je astra gedaan topic “Groeten Daniel
12 april 2014 om 21:21 #18227463Ik heb trouwens nog een vraag, mijn astra heeft vroeger schade gehad en dit is te zien aan het voorfront achter de grille en koplampen.
Ik kon het ook al wel zien met de motorkap open, maar nu ik alles er af heb gehad kon je het beter zien en is het eigenlijk wel wat erger als ik dacht.
Hoe moeilijk is het om zo’n voorfront te vervangen?
Wat kost zo’n ding ongeveer 2ehands?
Hoeveel tijd gaat er in zitten en wat moet allemaal los?Groeten Daniel
12 april 2014 om 21:23 #18227464
13 april 2014 om 09:57 #18227465hallo
ik ben carlito 20jaar en ik woon in west vlaanderen
ik heb zelf 2 opel tigra’s gehad 1 gewoon en 1 volledig
opgezet kheb ze nu nie meer maar kan het nie latn voor trug een tigraik ben zelf wel meer in de tuning sector
grtz carlito
13 april 2014 om 20:31 #18227466Het is de bedoeling dat je je eigen topic start, maar alsnog welkom!
13 april 2014 om 21:48 #18227467Ik denk dat je voor echt technische vragen beter nieuwe topics kunt starten
in de daarvoor bedoelde forums.@MrAstra wrote:
Waar kan je zo’n uitschuifbare antenne krijgen? En is deze moeilijk te plaatsen?
Een elektrische antenne kun je gewoon bij de autozaak halen.
Houd er bij het plaatsen rekening mee dat de motor, welke aan de onderkant
hangt, wel moet passen (en dus niet tegen bijvoorbeeld je wielkast aankomt). ;)Greetz,
Peter.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.