Even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265030
    screamhouse
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 March 2014

      Sinds vrijdag de trotse eigenaar van mijn eerste Opel. Het is een Zafira 1.8 Cosmo uit 2010 met Easytronic. Voor mijn aankoop hier al wat rond gesnuffeld, maar mijzelf nu ook aangemeld.

      De auto heeft nog maar 30.000 km gereden. Ik ben nu al aan het kijken voor wat wijzigingen. Eerst moet hij een grondige poetsbeurt krijgen, heb net een poetssetje gekocht.
      Daarnaast wil ik nog een Parrot inbouwen en een Kuda houder voor mijn iPhone.

      Nu met pics:


      #18226866
      cano666
        Lid sinds:
        28 September 2012

        Welkom hier en we zijn gek op :kewlpics

        Wat parrot betreft raad ik je de mk9200 aan zeer handig als je ook nog eens muziek van een usb stickje wil afspelen.

        #18226867
        screamhouse
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 March 2014

          pics toegevoegd……mocht er nog iemand in de omgeving van Den Haag zijn die kan helpen met de parrot inbouwen :D

          #18226868
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            ook welkom hier :thumb

            #18226869
            screamhouse
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 March 2014

              En na een half jaar het eerste probleem [FACE WITH TEARS OF JOY]. De koppeling van de easytronic slipt sinds gisteren als een gek en ik kwam zelfs niet weg bij een stoplicht. Dit gaat heel veel geld kosten ben ik bang.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.