Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Even Voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 maart 2014 om 22:01 #17264816
Hee allemaal,
Ik heb mezelf aangemeld op dit forum; omdat ik soms het een en ander wil weten over wat opel vraagjes ;)
Zit nooit stil met mijn auto, ben altijd voor nieuwe of andere snufjes in de weer, dus dit forum zal me waarschijnlijk goed van pas komen !ik kom uit Kerkdriel (Gelderland) Heb mijn auto particulier gekocht deze is natuurlijk erg netjes bij gehouden, simpel autootje niet gek veel opties maar wel Jong kwa kilometers ( toen de tijd )
het is een comfort versie, heb deze volledig naar mijn smaak gemaakt. ( Helaas een botsing gehad, dus die super mooie facelift bumper is er helaas weer vanaf :hmmz *)het vorige interieur kwam echt m’n oren uit, Zo grijs. zo oud-bollig weet niet hoe ik het netjes moet zeggen. ben ik een gekke bui naar de sloop gegaan en ben een NJOY uitvoering tegen Gekomen daaruit het Heeeeele binnenwerk. Mooie zwarte stoelen van stof.
Helemaal gestript van dashboard tot achterklep ! haha nu is alles Zwart inclusief deurpanelen en instap randen en natuurlijk een heel mooi LEDER stuurtje erin gezet ;)
Ook daar stond een Silverline uitvoering ( Dus zilveren deur krukjes/zilveren teller ringen/Pook knop/handrem/midden console/armsteun Leder Origineel ! :D )
Van Die silverline uiteraard ook de side-skirts vanaf gehaald IK KON HET NIET LATEN !
uit een Tigra B De zilveren Tunnelbak standaarden ( De benaming weet ik helaas niet )
Inmiddels met de tellerbak aan het hobbyen gegaan ( GEVAARLIJK ) Zwart origineel tellerblad met Peilen van een Vectra C ( Rood transparant/Zilver ) Erg mooi met de witte Led verlichting
Die ik door mijn hele dashboard terug vind.Wat ik er motorisch aan gedaan heb, zet ik hier niet bij… dan gaan jullie mij zeer waarschijnlijk Uitlachen met mijn 1.2 benzine motortje :O
Hierbij een Link naar mijn Photobucket Zodat je wat kan zien van mijn Auto :
http://s62.photobucket.com/user/comfortcorsabas/media/Facebookbas_zps0d2690df.jpg.html?sort=3&o=0″ onclick=”window.open(this.href);return false;Ben vast nog wat vergeten,
Ben bereid om anderen ook te helpen indien ze er niet uitkomen de vragen te beantwoorden of wat dan ook ;)19 maart 2014 om 22:07 #18225312Knappe corsa, welkom hier :thumb
19 maart 2014 om 22:30 #18225313danku danku !
Werkte de link ?
19 maart 2014 om 23:23 #18225314@comfortcorsabas wrote:
Werkte de link ?
Zeker, maar als je de plaatjes tussen [ IMG ] tags zet zijn ze direct hier op het forum te zien. ;)
Tof wagentje! :thumb
Greetz,
Peter.
20 maart 2014 om 11:51 #18225315Hoef je je echt niet voor te schamen, best een knap karretje.
20 maart 2014 om 11:55 #18225316Jawel toch ?
Helaas na de botsing wat met de airbag modulle aan het kloten :((Maar komt allemaal goed, binnenkort ander motorkapje deze is beetje krom, bumpertje ook spuiten
Dan is hij weer topdank jullie voor de leuke reactie’s ;)
20 maart 2014 om 16:00 #18225317Welkom… Motorinhoud maakt niet uit zolang het maar opel is.
Mooie c corsa.
20 maart 2014 om 17:24 #18225318haha dat maakt zeker niet uit !
Maar ik bedoelde in het verhaal; van wat ik met de motor gedaan heb om er ietsjes meer uit te halen … dan zeggen de meeste mensen dan had je geen 1200 moeten kopen ;)maar goed t rijdt niet verkeerd
20 maart 2014 om 19:09 #18225319@comfortcorsabas wrote:
haha dat maakt zeker niet uit !
Maar ik bedoelde in het verhaal; van wat ik met de motor gedaan heb om er ietsjes meer uit te halen … dan zeggen de meeste mensen dan had je geen 1200 moeten kopen ;)maar goed t rijdt niet verkeerd
Nu worden we nieuwschierig… wat hebje dan er aan gedaan?
25 maart 2014 om 07:03 #18225320ook welkom hier :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.