Even Voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even Voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    comfortcorsabas

Hee allemaal,
      Ik heb mezelf aangemeld op dit forum; omdat ik soms het een en ander wil weten over wat opel vraagjes ;)
      Zit nooit stil met mijn auto, ben altijd voor nieuwe of andere snufjes in de weer, dus dit forum zal me waarschijnlijk goed van pas komen !

ik kom uit Kerkdriel (Gelderland) Heb mijn auto particulier gekocht deze is natuurlijk erg netjes bij gehouden, simpel autootje niet gek veel opties maar wel Jong kwa kilometers ( toen de tijd )
      het is een comfort versie, heb deze volledig naar mijn smaak gemaakt. ( Helaas een botsing gehad, dus die super mooie facelift bumper is er helaas weer vanaf :hmmz *)

het vorige interieur kwam echt m’n oren uit, Zo grijs. zo oud-bollig weet niet hoe ik het netjes moet zeggen. ben ik een gekke bui naar de sloop gegaan en ben een NJOY uitvoering tegen Gekomen daaruit het Heeeeele binnenwerk. Mooie zwarte stoelen van stof.
      Helemaal gestript van dashboard tot achterklep ! haha nu is alles Zwart inclusief deurpanelen en instap randen en natuurlijk een heel mooi LEDER stuurtje erin gezet ;)
      Ook daar stond een Silverline uitvoering ( Dus zilveren deur krukjes/zilveren teller ringen/Pook knop/handrem/midden console/armsteun Leder Origineel ! :D )
      Van Die silverline uiteraard ook de side-skirts vanaf gehaald IK KON HET NIET LATEN !
      uit een Tigra B De zilveren Tunnelbak standaarden ( De benaming weet ik helaas niet )
      Inmiddels met de tellerbak aan het hobbyen gegaan ( GEVAARLIJK ) Zwart origineel tellerblad met Peilen van een Vectra C ( Rood transparant/Zilver ) Erg mooi met de witte Led verlichting
      Die ik door mijn hele dashboard terug vind.

Wat ik er motorisch aan gedaan heb, zet ik hier niet bij… dan gaan jullie mij zeer waarschijnlijk Uitlachen met mijn 1.2 benzine motortje :O

Hierbij een Link naar mijn Photobucket Zodat je wat kan zien van mijn Auto :
      http://s62.photobucket.com/user/comfortcorsabas/media/Facebookbas_zps0d2690df.jpg.html?sort=3&o=0″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Ben vast nog wat vergeten,
      Ben bereid om anderen ook te helpen indien ze er niet uitkomen de vragen te beantwoorden of wat dan ook ;)

PeterNoFear
      Deelnemer

Knappe corsa, welkom hier :thumb

comfortcorsabas

danku danku !

Werkte de link ?

VideoRipper

@comfortcorsabas wrote:

Werkte de link ?

Zeker, maar als je de plaatjes tussen [ IMG ] tags zet zijn ze direct hier op het forum te zien. ;)

Tof wagentje! :thumb

Greetz,

Peter.

Kadett1.2
            Deelnemer

Hoef je je echt niet voor te schamen, best een knap karretje.

comfortcorsabas

Jawel toch ?
                Helaas na de botsing wat met de airbag modulle aan het kloten :((

Maar komt allemaal goed, binnenkort ander motorkapje deze is beetje krom, bumpertje ook spuiten
                Dan is hij weer top

dank jullie voor de leuke reactie’s ;)

nova….
                Deelnemer

Welkom… Motorinhoud maakt niet uit zolang het maar opel is.

Mooie c corsa.

comfortcorsabas

haha dat maakt zeker niet uit !
                    Maar ik bedoelde in het verhaal; van wat ik met de motor gedaan heb om er ietsjes meer uit te halen … dan zeggen de meeste mensen dan had je geen 1200 moeten kopen ;)

maar goed t rijdt niet verkeerd

nova….
                    Deelnemer

@comfortcorsabas wrote:

haha dat maakt zeker niet uit !
                      Maar ik bedoelde in het verhaal; van wat ik met de motor gedaan heb om er ietsjes meer uit te halen … dan zeggen de meeste mensen dan had je geen 1200 moeten kopen ;)

maar goed t rijdt niet verkeerd

Nu worden we nieuwschierig… wat hebje dan er aan gedaan?

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.