Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Even voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 september 2013 om 08:46 #17260697
Hallo Opel rijders,
Ik ben Michael 35 jaar jong en kom uit Hengelo.
Ik rij al jaren een Opel ik ben begonnen toen ik 19 jaar was met een Opel Kadett GSI 1.8 8v
die heb ik een jaartje gehad en ben toen over gegaan naar een kadett GSI 2.0 16v wat een verschil was dat van 8v naar 16v.
Naar de 16v die ik drie jaar heb gehad heb ik voor een twee jaar in een een Charade GTTI gereden ,maar dat was helaas niet wat en ben toen over gegaan naar een Corsa van bj 1997
1.4 8v sport wat een sterke auto was dat maar ik wou toch naar een jaar weer een 16v.
Al snel zag ik hem staan een zwarte corsa van bj 1998 1.4 16v CDX met 83.000 op de teller en alle historie zat erbij de Corsa heeft bijna tien jaar bij mij een zeer goede dienst gedaaan.
Twee jaar terug ben ik vader geworden van een zoon en moest de twee deurs Corsa helaas de deur uit en heb toen de auto ingeruild voor een belastingvrije W124 Benz met zes cilinder benzine motor maar door de nieuwe regels in 2014 heb ik toch besloten om de Benz vorig week te verkopen.
Ik ben weer naar een opel op zoek geweest en kwam een Tigra tegen met volledige historie
van bj 1999 met 1.4 16v in tot staat en alle onderhoud heeft hij net gehad.
Ik heb besloten om de auto te kopen gelukkig kan mijn zoontje nu zelf er achterin klimmen vandaar dat ik een drie deurs auto heb gekocht.De auto was in perfecte staat ik heb gisteren even de afwatering kanaal van de achterklep door geblazen omdat het water daar niet weg liep.
De bougies even vervangen en hij is gepolijst.
Maar ik zit nu met een probleem gisteren wou ik de auto starten en de auto radio gaf een save mode aan op de display ik heb toen de code ingevoerd en het probleem was verholpen.Waar kan dat aan liggen dat de radio in de save mode springt?