Even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    bernhardosr

Goedemorgen

Ik ben Bernhard. Ik woon in Overijssel. Sinds een half jaar in het bezit van een Astra h 1.6 Executive uit 2007. Momenteel staat er 127000 km op de teller. Met mijn tempo kan ik daar nog wel een jaartje of 10 mee rijden voordatie op is dus dat blijft genieten :) Hiervoor namelijk gereden in een swift 1.3 uit 1996.
      Wat een overstap was dat. Nu eindelijk rijden in een echte auto.

Hier even een plaatje

De plannen zijn de volgende:
      – kijken of de binnenspiegel omhoog kan of de stoel naar beneden. Wat weinig zicht als je wat langer bent!
      – Nog aan het dubben over chromen nummerplaathouders of gewoon zwart zonder reclame

Groeten

Kermitkiller

welkom hier :thumb

midnight black
        Deelnemer

Welkom, de binnenspiegel is bij moderne Opels niet meer in hoogte verstelbaar maar je zou het steuntje wat hoger op de ruit kunnen lijmen (met geschikte kit) of een spiegel uit bijvoorbeeld een Vectra A van de sloop halen die hebben nl nog wel hoogteverstelling.
          Veel plezier met de auto

bernhardosr

dank je.
            Ik zal dan eens op zoek gaan naar een spiegel van een vectra A. Zijn die ook beschikbaar met een zelf-dimfunctie? Dat vind ik toch wel erg handig.
            Anders ga ik op zoek bij chevrolet o.i.d. Als ik een oplossing heb post ik het. Kheb meerdere mensen gezien die het als probleem hebben.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.