Even voorstellen…

Forumindex Forums Modellen Insignia Even voorstellen…

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257505
    Mondiaan
      Lid sinds:
      15 April 2013

      Hallo, ik ben Mondiaan….

      Na 5 jaar Mondeo te hebben gereden, ben ik overgegaan op de Insignia… een 2.0 CDti 160Pk HB. Ik ben bij dat ik weer de overstap heb gemaakt naar Opel (4e inmiddels), de Ford had in de 130.000 km dat ik ermee gereden had toch wel een paar flinke steken laten vallen. Zo is tot 2x toe het dubbel massa vliegwiel losgeschoten (tijdens trektocht met caravan). Dit waren reparaties van €3000 waarbij de tweede keer net 3 weken buiten de garantie viel :-( Ik hoop dat de Insignia zich beter staande houdt….

      In ieder geval kijk ik vooral uit naar het beschikbare koppel dat de auto te bieden heeft want dat is als toch wel smullen en niet te vergelijken met de Mondeo.

      Hieronder nog even mijn oude Ford… foto’s van mijn nieuwe Insigniejaaaa volgen na het weekend!

      #18139620
      nicocorsa
        Lid sinds:
        6 June 2006

        aaagggg die foto van die ford brrrrrrrrrr . krijg de kou van .

        alvast welkom .rij veel veilige km’s . we wachten de foto’s even af maar post gerust welke uitvoering en snufjes jij er op hebt .

        ps ook altijd welkom op onze samen komst

        #18139621
        Mondiaan
          Lid sinds:
          15 April 2013

          Hahaha… ik wist dat deze reacties zouden komen ;-)

          Maareh ik heb er niet zoveel bijzonders op- of aan hangen hoor. Betreft een Carbon Black uitvoering die ik voor de zaak rij, dus heb ik in ieder geval de Business+ verie ,18″ (RT4) metaal en wegklapbare trekhaak met Trailer Stability Program.

          Rijden in een nieuwe Insignia is als thuiskomen van een lange reis… De Mondeo is geschiedenis ;-)

          #18139622
          Mondiaan
            Lid sinds:
            15 April 2013

            PS: Het enige zichtbare wat over is gebleven, is mijn nickname…

            #18139623
            nicocorsa
              Lid sinds:
              6 June 2006

              opel rijden is altijd al een filosief apart geweest . zo lopen meestal na mijn idee altijd juist buiten de lijn .

              wat ik vind dat hun onder scheidt . moet geen super deluxe wagen zijn als hij doet wat jij verlangt . is het perfect .

              #18139624
              Mondiaan
                Lid sinds:
                15 April 2013

                Amen!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.