Even voorstellen.

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Even voorstellen.

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sanmo

Halllo

Zal toch maar een x voorstellen. Zit al altijd leuk die berichtjes, projectjes te lezen. Maar nog niet mezelf voorgesteld.

Heb een Zafira a 2.2 elegance. Super luxe auto met veel comfort. Had hiervoor een astra gehad. Erg tevreden mee.

Maar heb wel kleinigheidje. Dat is dat me voorterein kraakt als men over drempels rijd. Ik vlieg er nie overheen. Maar toch kraakt et. Heb et bij de garage x laten verholpe ze hadden et ingespoten. Mja was maar een tijdelijk oplossing. Heb er weer last van. Is het een kwaaltje of moete ze echt vervangen worden. Merk niet dat ie minder goed stuurd. Dat gaat gewoon perfect.

Ooh foto’s moete nog kome. Maar auto word x gewasse is met mooi weer xD.

Groetjes

Vannos
      Deelnemer

Alsnog welkom op het forum.

die kraak zal waarschijnlijk in de draag arm rubbers zitten/ fusee. zelf vind kraakjes en piepjes erg bervelend

:thumb

Anoniem

Welkom mede Opel gek :jerry :thumb :wors

Cobus
          Deelnemer

Hallo en wlkom hier,

Kraken bij drempels heb ik ook last van.
            Dit zouden de rubbers van de stabilisator stang kunnen zijn.
            Dit is normaal en gaat vanzelf weer over als het warmer word.
            Inspuiten met vet is een tijdelijke oplossing.
            Ik heb ze vrijwel na de aanschaf laten vervangen drie jaar geleden, dit was in het begin van de winter, en idd kraakvrij.
            Echter toen het later dat jaar weer kouder werd begonnen ze weer te kraken.
            Maar als je twijfelt over de situatie, dan toch nog eens naar laten kijken.

Sanmo

Danku allemaal voor de tips. Er was al namelijk naar gekeken. Ze hebben een keer ingespoten. Maar het gekraak is weer terug. Met de apk laat et nog een keer inspuiten.

chrisenmike

Hallo allemaal,
                Via deze weg wil ik mij even voor stellen. Ik ben Mike en rij al jaren Opel. Nu heb ik een Opel Zafira uit 2006. Ik heb een probleem met mij navigatie. Ik ben ik het bezit van en Opel cd 70. Sinds vandaag lees hij niets meer. Wat zou er aan de hand kunnen zijn. Als ik de cd erin doet dan leest hij niets vermoed ik, mijn scherm blijf dan ook leeg. Help help help.

Groetjes,
                Mike

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.