Even voorstellen…

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen…

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256568
    hotroad
      Lid sinds:
      27 March 2013

      Sorry als ik hem verkeerd plaats in dit forum, ben hier nog niet hellemaal in thuis :???:

      Ik ben Ricardo 38 jaar sinds kort trotse bezitter van een Opel Kadett e cabrio 1.6 van 91, vroeger veel kadettjes gehad en nog steeds een must om in te rijden….
      Deze kadett stond al een jaar tegenover mijn werk te koop, elke pauze viel me oog er weer op :wub

      Nou heb ik natuurlijk grondig het forum afgeplosen om te zien waar de zwakke punten liggen, maar tot nu toe heb ik alleen en carb die benzine lekt….het weer is nog niet naar om er naar te kijken stink gewoon heel hevig af en toe als je rijd, zag wel al wat brandstof bij de carb :hmmz

      Gelukkig hoeft dit beestje niet elke dag de weg op woon 5min. van mijn werk vandaan….

      Hoop dat het weer snel beter word want de handen jeuken :D zal eerders wat pics proberen te plaatsen net wat ik zei ben nog niet hellemaal thuis….

      #18120374
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Welkom!
        Alweer een cabrio liefhebber! Veel plezier ermee (nu de zon nog schijnen…) en we zien graag :kewlpics

        #18120375
        melissamartin
          Lid sinds:
          21 April 2013

          hoi kan ik foto,s toevoegen aan een bericht en onze opel als avator maken
          staat op de pc de foto,s
          wij zijn trotse eigenaar van een opel d kadett 1200s

          #18120376
          nova….
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            @melissa&martin wrote:

            hoi kan ik foto,s toevoegen aan een bericht en onze opel als avator maken
            staat op de pc de foto,s
            wij zijn trotse eigenaar van een opel d kadett 1200s

            Da kan maar maak dan zelf een topic aan in het kadett gedeelte :vertag
            En niet bij iemand anders :???:

            Oja @ TS (topic starter) welkom

            #18120377
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              welkom hier :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.