Even voorstellen.

Forumindex Forums Modellen Astra Even voorstellen.

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Stefano ehv

Hallo mensen, ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is stefan,en na 5 jaar audi hebben gereden ben ik toch maar overgestapt naar opel. Na een zoektocht is het dan ook gelukt om een goed exemplaar te vinden die niet is afgetrapt en van een liefhebber is geweest. en ik heb sinds 5-9-2012 een opel astra G Opc. De kleur is zilvergrijs en hij is helemaal standaart. Op de klok stond toen ik hem kocht 113xxx op. (Nu is dat 116xxx) echt alles zit erbij van nap tot onderhoudsboekjes en facturen. Inmiddels heb ik hem motorisch een beetje late aanpassen zoals, de kat is er onderuit en de egr is afgedicht. Dit zorgt voor nog wat extra pk’s en een iets zwaarder geluid. Nu heb ik alleen ff een vraag, zoals alle andere astra’s g heeft ook deze het bekende pixel uitval van het boordcomputer scherm….mijn vraag is wat kan ik er aan doen? Ik heb hem al eens late repareren, maar het probleem komt weer terug, en vin het zo zonde als hij het maar half doet. En heeft er iemand verder nog ervaring met het “tunen” van een x20xer opc 1?alvast bedankt.

cano666

welkom stefan !

astraTD

Welkom, foto’s altijd welkom :thumb

Voor je overige vragen kan je beste aparte topic voor openen.
          Niet alle kenners komen hier neuzen.

uiltje
          Deelnemer

en nog maals welkom!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.