even voorstellen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum even voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #18064555
    jeroenk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 February 2012

      @jos e wrote:

      zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een stukje van het bedradingsschema van de stoel verwarming
      ik heb zelf het TIS programma maar deze werkt NIET op een 64bit computer (is 32bit)
      en kan nergens een 64bit versie vinden die ik kan “lenen” :angel

      dus als iemand mij uit de brand kan helpen met alleen het stoelverwarmings stukje
      zou ik een heel blij persoon zijn

      en iedereen die in de buurt woont mag van mij een gratis kopie krijgen (usb stick meenemen)
      of opsturen met genoeg postzegels om te retouren mag ook

      ik hoor het wel

      Als ik je een tip mag geven: “Leen” ergens VMWare en maak een image met 32bits WinXP; Daar kun je TIS vast wel op draaien :)

      Mooie wagen trouwens! :)

      #18064556
      jos e
        Lid sinds:
        7 September 2012

        @jeroenk (bedankt btw)

        ik snap wel het een en ander van computers maar wat je nu zegt klinkt als bla bla bla :D
        verklaar je nader

        #18064557
        kleinegee
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 May 2011

          Mooie vectra en gelukkig weer een SW een must bij twee kinderen ;-) veel plezier er mee. en ik heb even gekeken voor de zwarte koplampen http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=581227&from=” onclick=”window.open(this.href);return false; kijk hier eens.

          #18064558
          Baba
            Lid sinds:
            3 June 2012

            Jos nette auto :thumb

            #18064559
            jos e
              Lid sinds:
              7 September 2012

              bedankt mannen voor de positieve feedback :thumb :thumb

              #18064560
              jeroenk
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 February 2012

                @jos e wrote:

                @jeroenk (bedankt btw)

                ik snap wel het een en ander van computers maar wat je nu zegt klinkt als bla bla bla :D
                verklaar je nader

                VMWare = een virtualisatieprogramma. Kort gezegd kun je hiermee windows “binnen” windows draaien. Wat je doet is:

                -> Je installeert VMWare
                -> Hier maak je een nieuwe “Virtual Machine” aan. Hierbinnen kun je bijv. Windows XP 32-bit installeren, waarbinnen je dus weer TIS kan installeren :)

                Ik zou zeggen; Scoor VMWare, het spreekt redelijk vanzelf :)

                #18064529
                jos e
                  Lid sinds:
                  7 September 2012

                  ik heb een stukje van het stoelverwarmingsschema op inter net gevonden
                  alleen verwijzen ze naar coderingen die ik niet heb
                  1 heb ik er al gevonden endat is XR1 dat is de REC achterin(zekeringen en stekker module)

                  nu zoek ik nog X1 en X2
                  en als het kan nog een stukje van het bedradingsschema van de knoppen in het dashboard

                  alvast bedankt mannen

                  #18064528
                  erwin1983
                    Lid sinds:
                    20 October 2012

                    .

                    #18064527
                    jos e
                      Lid sinds:
                      7 September 2012

                      hoi erwin1983
                      niet om lullig te doen
                      maar je moet even een eigen voorstellen topic maken want je zit nu in de mijne
                      niet dat het mij wat uitmaakt maar dit is al een wat ouder topic die niet iedereen meer leest
                      en waar door je misschien niet de aandacht krijg die je verdien :angel

                      sucses met je wagen
                      p.s. ze zullen om foto’s vragen dus maak er alvast een paar

                      #18064526
                      erwin1983
                        Lid sinds:
                        20 October 2012

                        @jos e wrote:

                        hoi erwin1983
                        niet om lullig te doen
                        maar je moet even een eigen voorstellen topic maken want je zit nu in de mijne
                        niet dat het mij wat uitmaakt maar dit is al een wat ouder topic die niet iedereen meer leest
                        en waar door je misschien niet de aandacht krijg die je verdien :angel

                        sucses met je wagen
                        p.s. ze zullen om foto’s vragen dus maak er alvast een paar

                        Sorry zit nog uit te vogelen hoe dit werkt ik doe hem eraf halen zodra ik weeet hoe dat mot

                        #18064530
                        jos e
                          Lid sinds:
                          7 September 2012

                          je hoeft hem voor mij niet weg te halen hoor :thumb

                          als je nou boven aan te topiclijst kijk staat er links boven in NEW TOPIC
                          als je daar op klik kan je zelf een topic aanmaken sucses en onthoud “”ze zien hier graag foto’s :D “”

                        11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.